• Anonym (TS)

Min kille kan inte komma.....HJÄLP

Har precis träffat en ny kille,
    Han är i mina ögon en gud i sängen, (efter en förlossningsskada, är han den första på 8 år som fått mig att komma vaginalt igen)

Vi har 6 ganska ofta, flera gånger i veckan. Problemet är att han har aldrig kommit. Han tycker att det är skönt, och många gånger är det han som tar initiativ till 6. Men han avslutar när jag är nöjd.
    Oavsett ställning eller att jag utför oral6 på honom kan han inte komma.

Föreslagit att han själv kan runka,, men det går inte då heller.

Jag vill ju så gärna att han också ska kunna njuta/få orgasm. Han har inga problem att få stånd, eller behålla det. (flera timmar ibland) 

Tjejer: Tips,,,, Hur har ni gjort om ni haft en kille som inte kan/har svårt att komma?

Killar: Ni som har svårt att komma hur gör ni när ni väl gör det? Taktik? Ställning?      

• Svar på tråden Min kille kan inte komma.....HJÄLP
  • Anonym

Jag har dejtat en kille i ca två veckor nu, vi har väldigt bra sex. Igår så hade vi hållit på ett tag, kanske 20min. Han började slakna. Vi försökte hjälpas åt att få upp den, bytte ställningar och så. Sen ville han vila lite och var inte alls sugen på att fortsätta sen. Även fast jag verkligen försökte, kände mig ju lite elak då jag redan fått orgasm flera gånger. Han ville inte säga varför han inte ville längre. Är det vanligt? Han är dessutom nog den mest "uthålliga" jag varit med någonsin och kan hållas väldigt länge. Men jag har aldrig vart med om att en kille som inte kommit..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-14 16:04:32 följande:
    Jag har dejtat en kille i ca två veckor nu, vi har väldigt bra sex. Igår så hade vi hållit på ett tag, kanske 20min. Han började slakna. Vi försökte hjälpas åt att få upp den, bytte ställningar och så. Sen ville han vila lite och var inte alls sugen på att fortsätta sen. Även fast jag verkligen försökte, kände mig ju lite elak då jag redan fått orgasm flera gånger. Han ville inte säga varför han inte ville längre. Är det vanligt? Han är dessutom nog den mest "uthålliga" jag varit med någonsin och kan hållas väldigt länge. Men jag har aldrig vart med om att en kille som inte kommit..

ja som du ser i den här tråden är det rätt vanligt att killar även kan ha problem med orgasmen pga nervositet, oro, stress eller någonting annat.
  • Anonym (TS)

BOYS AND GIRLS!!!
    Hur stimulerar jag prostatan då? Han verkar villig att testa det,,,, Vet att den sitter i baken,,, men var? Hur känns den, och hur gör jag??
    (vill INTE googla det på familjens dator)   

• Anonym (bisexual)

Jag har lite samma problem med min KK!

Han har bara kommit två gånger ihop med mig, fast vi har haft väldigt mycket sex och jag kommer flera gånger vid varje tillfälle.. så jag känner mig otillräcklig, fast jag vet att han njuter osv. Vi har pratat om det, och han säger att han har länge haft svårt att få orgasm, speciellt ihop med en tjej.
    Jag hoppas att det ska bli bättre med tiden (att han ska bli mer avslappnad osv) eftersom jag vet att han har varit utan partnersex i flera år, och att han verkligen fokuserar på min njutning. Han är jävligt bra i sängen men jag saknar att kunna "ge en orgasm" bara för att jag ger mig den på det liksom.. måste lära mig hans triggerpunkter, tänker jag.

Jag är mest van vid att ligga med andra tjejer, och då har jag en känsla för hur jag ska handskas med fittan för att få tjejen att slappna av så mycket som möjligt, och jag har nästan alltid fått tjejerna att komma. Nu är det som att vara med en kvinna som är extra svår.. och dessutom inte "veta" hur kroppen fungerar. (kuk vs. fitta som jag själv har)

Vet inte om han är intresserad av prostatamassage, ska ta upp det vid tillfälle. Just nu spar jag långa naglar så det kanske inte är optimalt hehe..

Skönt o se iaf att det finns fler som honom!! Mer tips tack! Oskyldig

• Anonym

Jag är en kille på 34 som har svårt att komma. Har inga längre förhållanden bakom mig, några kortare där jag haft svårt att komma. För min del kan det mycket väl vara som många skrivit tidigare att jag är nervös, känslorna inombords iom avsaknad av längre, trygga förhållanden. Det som funkade för mig de gånger det verkligen gick var när en red mig med ryggen mot mitt ansikte, ovansidan av ollonet gneds så det gick till slut.

Men det jag vill  få fram, från mitt håll sett, är att det är Mitt problem, inte ditt. Det blir inte bättre för mig för att du oroar dig om du gjort nåt fel  osv. Även om jag inte kommer så kan jag ha väldigt skönt ändå, sprutet är inte hela världen för mig.
    Ganska dåligt tips "oroa dig inte, du gör det värre för mig..." men jag hoppas det ger lite perspektiv ändå.

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2012-09-30 22:18:35 följande:
    Jag är en kille på 34 som har svårt att komma. Har inga längre förhållanden bakom mig, några kortare där jag haft svårt att komma. För min del kan det mycket väl vara som många skrivit tidigare att jag är nervös, känslorna inombords iom avsaknad av längre, trygga förhållanden. Det som funkade för mig de gånger det verkligen gick var när en red mig med ryggen mot mitt ansikte, ovansidan av ollonet gneds så det gick till slut.

Men det jag vill  få fram, från mitt håll sett, är att det är Mitt problem, inte ditt. Det blir inte bättre för mig för att du oroar dig om du gjort nåt fel  osv. Även om jag inte kommer så kan jag ha väldigt skönt ändå, sprutet är inte hela världen för mig.
    Ganska dåligt tips "oroa dig inte, du gör det värre för mig..." men jag hoppas det ger lite perspektiv ändå.

TACK! Att "höra" från en killes sida. Gav en liten tankeställare.
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-10-01 23:33:50 följande:

TACK! Att "höra" från en killes sida. Gav en liten tankeställare.
    Glad att det gav lite hjälp.
  • Anonym (Samma läge)

Hur har det gått? Funkar det bättre för er nu? Och vad gjorde ni i så fall?

• Flashbulb

Jag är likadan, jag kan inte komma. Kan ligga och knulla i 30-40 min utan att komma. Ibland kan man ligga och knulla 3-4 gånger under en kväll men kommer fortfarande inte. Jag blir upphetsad och får stånd men kan inte komma. Det är som om det sitter en spärr i huvudet. När jag var yngre hade jag stora problem med att komma för tidigt. Jag kom ofta på 2-3 minuter, nu är det tvärtom. Jag känner mig inte stressad heller vid sex, ingen oro. Ingenting. Kan jag vara lite porrskadad kanske? Har varit singel i ett par år. Till porr kan jag komma på några minuter.

• Anonym (anon)

Är kille.

Har haft problem med att komma alls ett fåtal gånger och då har det varit när tjejen varit för dominant, när hon tar kommandot o klöser och sliter tag i en. Jag personligen tänder ej på när tjejen visar den sidan. Visst kan jag knulla vidare men jag får koncentrera mig som tusan för att tänka bort det i försök att komma.
    Kan iof vara annorlunda för er att han vill vara dominant eller undergiven eventuellt enbart ha mjuksex. 

Gäller även när tjejen kommit och jag vet att hon vill att jag skall komma och stönar på extra vilket jag märker (visst hon menar inget illa ) men då börjar jag tänka massor vilket bara blir helt fel.   

• Anonym (Anonym)

Jag och min kille har liknande problem. Han kan dock komma om han runkar både ensam och när jag är med. Vet inte om det kan ha med att göra att han kör helt torrt när han runkar och f*ttan är ju liksom naturlig våt även om jag inte blir jättevåt när jag är kåt. Någon som varit med om liknande? vad funkade för er?

• Anonym (Stenis)

Jag är 70 år, och med åren har det blivit svårare att komma. Nu avslutas det alltid så här: Jag använder en masturbator i sängen, en lösmus med vibration som är ruggigt skön. Samtidigt använder hon en satisfyer, och så smeker hon mig där bak, där jag nästan är mer känslig än där fram.

Prostata har vi inte testat, men jag har köpt en gummituta som kan föras in och spola rent.

Sen kryddar vi med att lyssna på erotiska noveller, och jag fantiserar tyst för mig själv.

Egentligen skulle jag vilja kunna ha sex utan att komma. Alltså spara utlösningen till kanske någon gång i månaden, och inte vara så fixerad vid orgasmen. Att bli lite mer som en kvinna, kanske.

• Motherinlaw

Har flera kompisar som har haft liknande problem, rätt vanligt när man käkar tex adhd medicin eller antidepressiva att man får bra stånd men svårt att komma. 

• Anonym (Samma här)

Har också svårt att komma vid vanlig sex. Gör inte mig så mycket, det är ganska ofta vi bara har lite "myssex" utan att någon av oss kommer, men hon gillar verkligen att få satsen i sig, så lite tråkigt tycker hon det blir när det går långt mellan gångerna.

Och efter 15-20 minuter så blir det lätt att man tröttnar och börjar tänka på annat, och då kommer man ju absolut inte...

Tror jag tappat lite känsel nu när man blivet äldre (är 48 nu), det är väl sånt man får ta med åldern, precis som glasögon, tradigt klä osv.

Svar på tråden Min kille kan inte komma.....HJÄLP