• Anonym (TS)

Min kille kan inte komma.....HJÄLP

Har precis träffat en ny kille,
    Han är i mina ögon en gud i sängen, (efter en förlossningsskada, är han den första på 8 år som fått mig att komma vaginalt igen)

Vi har 6 ganska ofta, flera gånger i veckan. Problemet är att han har aldrig kommit. Han tycker att det är skönt, och många gånger är det han som tar initiativ till 6. Men han avslutar när jag är nöjd.
    Oavsett ställning eller att jag utför oral6 på honom kan han inte komma.

Föreslagit att han själv kan runka,, men det går inte då heller.

Jag vill ju så gärna att han också ska kunna njuta/få orgasm. Han har inga problem att få stånd, eller behålla det. (flera timmar ibland) 

Tjejer: Tips,,,, Hur har ni gjort om ni haft en kille som inte kan/har svårt att komma?

Killar: Ni som har svårt att komma hur gör ni när ni väl gör det? Taktik? Ställning?      

• Svar på tråden Min kille kan inte komma.....HJÄLP
  • Anonym (känner till)

Har du provat att stimulera hans anus? En del killar tycker det är skönt men vågar inte erkänna att de behöver det.

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-08-09 11:21:53 följande:

Har precis träffat en ny kille,
    Han är i mina ögon en gud i sängen, (efter en förlossningsskada, är han den första på 8 år som fått mig att komma vaginalt igen)

Vi har 6 ganska ofta, flera gånger i veckan. Problemet är att han har aldrig kommit. Han tycker att det är skönt, och många gånger är det han som tar initiativ till 6. Men han avslutar när jag är nöjd.
    Oavsett ställning eller att jag utför oral6 på honom kan han inte komma.

Föreslagit att han själv kan runka,, men det går inte då heller.

Jag vill ju så gärna att han också ska kunna njuta/få orgasm. Han har inga problem att få stånd, eller behålla det. (flera timmar ibland) 

Tjejer: Tips,,,, Hur har ni gjort om ni haft en kille som inte kan/har svårt att komma?

Killar: Ni som har svårt att komma hur gör ni när ni väl gör det? Taktik? Ställning?      

Har du provat låta honom få köra dej precis som han vill utan att du är i centrum? Gör dej till en liten slyna, sexobjekt typ. Kanske tar emot, men jag tror han kommer kunna komma om han får köra dej hur han vill.
  • Anonym

yes prostatan sitter ju i anus inte alls långt in. testa=) massera även hans kulor medans ni har sex eller när du suger.

• Anonym

Min kille hade samma problem, han hade svårt att komma med en kvinna.. Låt det bara vara, ha tålamod och prata mycket, skynda långsamt så att säga. För min sambo kom det i bättre fas efter ca 6-8 månader medmig, då lyckades han slappna av, vilket var där skon klämde

• Anonym

Mitt ex hade också det problemet och han kunde hålla på hur länge som helst. Men vi hittade en ställning som han ibland kunde komma i. Vet inte vad den heter men det är när tjejen ligger på mage raklång med benen ganska ihop och killen kör bakifrån över en.
    Annars så brukade vi avsluta det i duschen och då fick han runka medans jag hade ett finger i hans anus och smekte/slickade på hans balls och sen fick han spruta på mig istället.

• Anonym

Jag tror att han är spänd och nervös, jag är ganska så säker på att det släpper om några veckor/månader!

• Anonym (TS)

Anonym (känner till) skrev 2012-08-09 11:31:49 följande:
    Har du provat att stimulera hans anus? En del killar tycker det är skönt men vågar inte erkänna att de behöver det.

Anonym skrev 2012-08-09 12:15:10 följande:
    yes prostatan sitter ju i anus inte alls långt in. testa=) massera även hans kulor medans ni har sex eller när du suger.

Vi pratade faktiskt lite om "killens g-punkt" prostatan, och han verkade nyfiken att testa. (Problemet är bara VAR i anus sitter den? *noll koll* Hur gör jag :-O :-P
    Anonym skrev 2012-08-09 11:33:24 följande:
    Har du provat låta honom få köra dej precis som han vill utan att du är i centrum? Gör dej till en liten slyna, sexobjekt typ. Kanske tar emot, men jag tror han kommer kunna komma om han får köra dej hur han vill.
    Han brukar göra som "han vill" med mig,, när han tar intiativet... 
    Anonym skrev 2012-08-09 12:18:13 följande:
    Min kille hade samma problem, han hade svårt att komma med en kvinna.. Låt det bara vara, ha tålamod och prata mycket, skynda långsamt så att säga. För min sambo kom det i bättre fas efter ca 6-8 månader medmig, då lyckades han slappna av, vilket var där skon klämde

Anonym skrev 2012-08-09 13:01:36 följande:
    Jag tror att han är spänd och nervös, jag är ganska så säker på att det släpper om några veckor/månader!
    Kan vara så att han är spänd/nervös/svårt att slappna av. Vet att han varit singel flera år och ganska ointresserad av 6 när han inte är i en relation. (han säger att one-night-stands inte ger honom något.)
    Vi har ju knappt varit ihop 1 månad bara. Så har vi tur släpper det sinsom tid.
    Anonym skrev 2012-08-09 12:54:31 följande:
    Mitt ex hade också det problemet och han kunde hålla på hur länge som helst. Men vi hittade en ställning som han ibland kunde komma i. Vet inte vad den heter men det är när tjejen ligger på mage raklång med benen ganska ihop och killen kör bakifrån över en.
    Annars så brukade vi avsluta det i duschen och då fick han runka medans jag hade ett finger i hans anus och smekte/slickade på hans balls och sen fick han spruta på mig istället.

Tackar för ställnings-tipset

• Anonym

Jag kommer för snabbt och det suger.. Kan inte runka mer än 2 minuter. Tycker att han är lycklig!

• Anonym
    Snälla, var inte så säker på det. Han gör mycket för din skull, var så säker.
  • Anonym (Samma läge)

När jag började ha sex med min blivande fru kunde jag inte komma. Då var jag 28 och oerfaren. Det tog över en månad innan det lyckades och då var det när hon tog till handen. Sen började det funka vid samlag också. Hennes tidigare partners hade inte haft svårigheter att komma, så hon kände sig trygg med att det skulle börja funka för oss också.

Svar på tråden Min kille kan inte komma.....HJÄLP