• Anonym

Min kille kan inte komma.....HJÄLP

Anonym (TS) skrev 2012-08-09 11:21:53 följande:

Har precis träffat en ny kille,
    Han är i mina ögon en gud i sängen, (efter en förlossningsskada, är han den första på 8 år som fått mig att komma vaginalt igen)

Vi har 6 ganska ofta, flera gånger i veckan. Problemet är att han har aldrig kommit. Han tycker att det är skönt, och många gånger är det han som tar initiativ till 6. Men han avslutar när jag är nöjd.
    Oavsett ställning eller att jag utför oral6 på honom kan han inte komma.

Föreslagit att han själv kan runka,, men det går inte då heller.

Jag vill ju så gärna att han också ska kunna njuta/få orgasm. Han har inga problem att få stånd, eller behålla det. (flera timmar ibland) 

Tjejer: Tips,,,, Hur har ni gjort om ni haft en kille som inte kan/har svårt att komma?

Killar: Ni som har svårt att komma hur gör ni när ni väl gör det? Taktik? Ställning?      

Har du provat låta honom få köra dej precis som han vill utan att du är i centrum? Gör dej till en liten slyna, sexobjekt typ. Kanske tar emot, men jag tror han kommer kunna komma om han får köra dej hur han vill.
  • Anonym

yes prostatan sitter ju i anus inte alls långt in. testa=) massera även hans kulor medans ni har sex eller när du suger.

• Anonym

Min kille hade samma problem, han hade svårt att komma med en kvinna.. Låt det bara vara, ha tålamod och prata mycket, skynda långsamt så att säga. För min sambo kom det i bättre fas efter ca 6-8 månader medmig, då lyckades han slappna av, vilket var där skon klämde

• Anonym

Mitt ex hade också det problemet och han kunde hålla på hur länge som helst. Men vi hittade en ställning som han ibland kunde komma i. Vet inte vad den heter men det är när tjejen ligger på mage raklång med benen ganska ihop och killen kör bakifrån över en.
    Annars så brukade vi avsluta det i duschen och då fick han runka medans jag hade ett finger i hans anus och smekte/slickade på hans balls och sen fick han spruta på mig istället.

• Anonym

Jag tror att han är spänd och nervös, jag är ganska så säker på att det släpper om några veckor/månader!

• Anonym

Jag kommer för snabbt och det suger.. Kan inte runka mer än 2 minuter. Tycker att han är lycklig!

• Anonym
    Snälla, var inte så säker på det. Han gör mycket för din skull, var så säker.
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-08-11 14:13:43 följande:

skönt att höra att det löste sig med tiden.

Han säger att han inte onanerar så ofta,, men när han gör det funkar det. 
    Kanske är han osäker/ känner press /vill ha kontroll eftersom jag för tillfället har paus med p-medel..... 

Anvämd kondom då?
  • Anonym

Vi hade samma problem första månaderna, efter nån månad började han slappna av om jag smekte, runkade, sög osv och kom då men inte i mig, sen eftersom började han slappna av och komma i mig, nåt år senare så ville han inte ha sex om han INTE fick komma. Det är nog nån psyksik spärr som släpper ju närmare varandra ni kommer :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-12 15:27:02 följande:
    Vi hade samma problem första månaderna, efter nån månad började han slappna av om jag smekte, runkade, sög osv och kom då men inte i mig, sen eftersom började han slappna av och komma i mig, nåt år senare så ville han inte ha sex om han INTE fick komma. Det är nog nån psyksik spärr som släpper ju närmare varandra ni kommer :)

Oj om många tjejer inte skulle vilja ha sex om de INTE fick komma så skulle många förhållande vara sexlösa.
  • Anonym

Jag har dejtat en kille i ca två veckor nu, vi har väldigt bra sex. Igår så hade vi hållit på ett tag, kanske 20min. Han började slakna. Vi försökte hjälpas åt att få upp den, bytte ställningar och så. Sen ville han vila lite och var inte alls sugen på att fortsätta sen. Även fast jag verkligen försökte, kände mig ju lite elak då jag redan fått orgasm flera gånger. Han ville inte säga varför han inte ville längre. Är det vanligt? Han är dessutom nog den mest "uthålliga" jag varit med någonsin och kan hållas väldigt länge. Men jag har aldrig vart med om att en kille som inte kommit..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-14 16:04:32 följande:
    Jag har dejtat en kille i ca två veckor nu, vi har väldigt bra sex. Igår så hade vi hållit på ett tag, kanske 20min. Han började slakna. Vi försökte hjälpas åt att få upp den, bytte ställningar och så. Sen ville han vila lite och var inte alls sugen på att fortsätta sen. Även fast jag verkligen försökte, kände mig ju lite elak då jag redan fått orgasm flera gånger. Han ville inte säga varför han inte ville längre. Är det vanligt? Han är dessutom nog den mest "uthålliga" jag varit med någonsin och kan hållas väldigt länge. Men jag har aldrig vart med om att en kille som inte kommit..

ja som du ser i den här tråden är det rätt vanligt att killar även kan ha problem med orgasmen pga nervositet, oro, stress eller någonting annat.
  • Anonym

Jag är en kille på 34 som har svårt att komma. Har inga längre förhållanden bakom mig, några kortare där jag haft svårt att komma. För min del kan det mycket väl vara som många skrivit tidigare att jag är nervös, känslorna inombords iom avsaknad av längre, trygga förhållanden. Det som funkade för mig de gånger det verkligen gick var när en red mig med ryggen mot mitt ansikte, ovansidan av ollonet gneds så det gick till slut.

Men det jag vill  få fram, från mitt håll sett, är att det är Mitt problem, inte ditt. Det blir inte bättre för mig för att du oroar dig om du gjort nåt fel  osv. Även om jag inte kommer så kan jag ha väldigt skönt ändå, sprutet är inte hela världen för mig.
    Ganska dåligt tips "oroa dig inte, du gör det värre för mig..." men jag hoppas det ger lite perspektiv ändå.

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2012-10-01 23:33:50 följande:

TACK! Att "höra" från en killes sida. Gav en liten tankeställare.
    Glad att det gav lite hjälp.
Svar på tråden Min kille kan inte komma.....HJÄLP