• EmmaKristina

Öppen förskola i Helsingborg?

Hej!
    Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon bra öppen förskola i Helsingborg dit man kan gå och träffa lite andra mammor och bebisar? :)

• Svar på tråden Öppen förskola i Helsingborg?
  • aprilmamma44

Vi kan väl ses ett gäng på Sankt Anna nästa v kanske?!

• Charlisen
    aprilmamma44 skrev 2012-06-20 20:44:19 följande:
    Vi kan väl ses ett gäng på Sankt Anna nästa v kanske?!

Är inte helt hunda men tror inte dom har öppet.
  • EmmaKristina

Tack för alla tips Charlisen!! :) Uppskattas mycket!

Ja, det skulle vi ju kunna göra faktiskt! Väldigt bra förslag aprilmamma :) Någon som vet vilka tider som gäller på just Sankt Anna? Jag ska prova googla..

• Charlisen
    EmmaKristina skrev 2012-06-20 20:46:58 följande:
    Tack för alla tips Charlisen!! :) Uppskattas mycket!

Ja, det skulle vi ju kunna göra faktiskt! Väldigt bra förslag aprilmamma :) Någon som vet vilka tider som gäller på just Sankt Anna? Jag ska prova googla..

Tror det är st Maria som har öppet nästa vecka. Tyvärr har jag slängt lappen med tider men jag tror det var 9-12 varje dag utom onsdag, då var det på em 13.30 till 16.
  • aprilmamma44

Babycafe onsdagar 13:30-16:00.. Står inget om sommaruppehåll. Några som kan då?

• Charlisen
    Eillen09 skrev 2012-06-20 20:49:51 följande:
    Charlisen : vad är det för något i Allerum ?? Vilken ålder ?

Babyrytmik i ngt som de kallar sommartält utanför prästgården i allerum mellan 10-12 tisdagar och torsdagar. Då är det hon som har sångstunder/rytmiken i Laröd i vanliga fall. Hon är jätte duktig. Vet inte hur där ser ut. Har inte varit där. Det började i tisdag men flerar från min föräldragrupp ska dit i morgon. Inte jag dock för jag ska jobbaRynkar på näsan
  • aprilmamma44

EmmaKristina: inboxa mig så kan vi planerar mer om babycafe. Vill inte lämna ut uppgifter här!! Ja ni andra som e sugna oxå såklart:)

• Charlisen
    aprilmamma44 skrev 2012-06-20 20:56:37 följande:
    EmmaKristina: inboxa mig så kan vi planerar mer om babycafe. Vill inte lämna ut uppgifter här!! Ja ni andra som e sugna oxå såklart:)

Nu vill jag inte vara påstridig men det är inget babycafe på st anna nästa vecka. Tråkigt om ni går dit och möts av massa komfermandrar för det är det ska ha i två veckor. Verksamheten är flyttad till st Maria i stan. Sommar schemat är här i länken http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?id=790297 läsngst ner kan du ladda ner det. Från och med vecka 26 Barnlokalerna Maria församlingshus Södra storganan 20, 3 våningen trorja att det är.
  • aprilmamma44

Oj:) tack!! Haha vi hade stått där som ett gäng fån!!

• EmmaKristina

Jag läste också att det var sommaruppehåll i Sankt Anna och flyttat till Sankt Maria istället :) 9-12 alla dagar nästa vecka stod det, vilket egentligen är en väldigt dålig tid då förmiddagarna är lite opassande då lilltjejen oftast har sin sovstund här hemma mellan 7-12 ... Sova kan hon allt! Men, får se om vi kan pallra oss iväg någon dag i alla fall...

Svar på tråden Öppen förskola i Helsingborg?