Öppen förskola i Helsingborg?
Hej!
Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon bra öppen förskola i Helsingborg dit man kan gå och träffa lite andra mammor och bebisar? :)
Hej!
Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon bra öppen förskola i Helsingborg dit man kan gå och träffa lite andra mammor och bebisar? :)
Det låter ju toppen! Vet du om de har någon hemsida eller så? :)
Jag bor i Helsingborg, ganska centralt.
Ja, min BVC sköterska tipsade om Sankt Anna också idag. Har du varit där? Jag är lite rädd för att gå dit själv bara, haha.. Typiskt mig!
Googlade på det, men det kommer inte upp mycket alls tycker jag :/ Därför jag frågar här om någon har lite bättre koll än mig! Har inte bott i Helsingborg så himla länge nämligen och är inte så hemma på någonting här ännu :)
Ja, det vore skoj! :) Jag såg på din sida att din dotter också heter Olivia :) Är inte vi med i någon annan tråd tillsammans?? Känner igen ditt användarnamn :)
Tack för alla tips Charlisen!! :) Uppskattas mycket!
Ja, det skulle vi ju kunna göra faktiskt! Väldigt bra förslag aprilmamma :) Någon som vet vilka tider som gäller på just Sankt Anna? Jag ska prova googla..
Jag läste också att det var sommaruppehåll i Sankt Anna och flyttat till Sankt Maria istället :) 9-12 alla dagar nästa vecka stod det, vilket egentligen är en väldigt dålig tid då förmiddagarna är lite opassande då lilltjejen oftast har sin sovstund här hemma mellan 7-12 ... Sova kan hon allt! Men, får se om vi kan pallra oss iväg någon dag i alla fall...