Självklart så finns här djur ;)
6 hundar (Rottweiler-uppfödning)
2 hästar
och en flock katter
I detta har jag en bebis på 6 månader och det funkar utmärkt, allt är vad man gör det till!!
Sen till er som tycker i princip att "en hund/djur förstör ens liv" det är ju vad man prioriterar.. Personligen är jag hellre hemma och vill man åka någonstans så krävs det lite planering, har man en hund är det ju relativt lätt att få hundpassning men har man flera så krävs det betydligt mer, men det är något vi hundmänniskor gör med glädje (oftast). Vissa gnäller över att det kostar så mycke jovisst gör det, ,men lägger man 30.000:-- på en thailands resa i 10-14 dagar så.. Jag äger hellre en rottweiler i 2 år för dom pengarna, de ger mej betydligt mycket mer glädje än en två veckors semester... Men alla tycker ju olika och det är bara att respektera ;)
Sen tycker jag att det kvittar om man bor i lägenhet, skillnaden på att på i lägenhet vs hus med hund är ju att man inte kan ha hundgård och inte släppa ut hunden i trädgården hur som hellst... Så jag förstår inte varför vissa inte tycker man ska ha hund i lägenhet? Gubben tyckte likadant i början men vi köpte ändå vår första när vi bodde i lägenhet, dock så letade vi ju gård och köpte det ett halvår senare..