• Mollz

Har din familj husdjur?

Varför/varför inte?

Vi hade en hund som på grund av sina svaga nerver fick flytta när första barnet var strax under året.
    Jag skulle gärna skaffa ett djur igen när barnen är lite större, men sambon är inte alls pigg på det och tycker att djur, framför allt inte hundar, hör hemma i lägenhet och att man blir för låst hemma.

Hur resonerar ni? 

dubbeltrubbel.nu - from my point of view
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har din familj husdjur?
  • YokohamaNr2

Vi har akvariefiskar, tycker de är aptrista och hatar att städa det där jäkla akvariet (var en present från gudföräldrar)

vi jobbar båda så hund skulle inte funka, tycker det verkar lite för jobbigt också

Katt skulle jag gärna ha då jag växte upp med katt men tyvärr är maken allergisk så vi få än så länge nöja oss med fiskarna

• La Lola

Inte sen 4 år tillbaka.

Då fick världens bästa Kim somna in. Samma sommar skulle han fylla 15 år.
    Fjortonårig Staff
    (klickbar bild)

Vi skulle jättegärna vilja ha en Staffordshire bullterrier igen men tiden finns inte.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • tinis77

Ja, några stycken.. 1 hund, 3 (inne)katter, 2 hästar, 2 kaniner, 8 hönor och 2 tuppar. Bor på landet.

• Majsan70

Ja herregud vi har husdjur.

Vi har två kastrerade Birma katter, tre fertila Birmakatter, tre kattungar av samma ras, en hund och ett akvarium. I dag blev vi dessutom med häst!

Livet är underbart med djur!

• Laylay

Helt rätt. man blir låst med hund och lägenhet är kanske inte de ultimata , bekvämligaste för en hund. Men visst funkar de men inte de bästa kanske. vi har hund vi bor i villa opch vår dotter va 2 när vi skaffade.. OCH vi är jätte låste, de är en stor negativ aspekt man måste inkludera när man funderar på hund. Ibland ångrar jag valet för man blir så låst.. Ni kanske kan fundera på ett annat djur?.. f

• Dixie

vi har 2 kanoner och en katt - bor i hus, så kaninerna bor i trädgården och katten går in och ut som hon vill. 

• SHAKAWKAW

Nej, jag bor tillsammans med människor som är allergiska mot både katt och hund, tyvärr.

Svar på tråden Har din familj husdjur?