• Leison

Vad ska Leias syskon heta?

Vi väntar nu vårat andra barn och namnförslagen lyser med sin frånvaro! Vi behöver all hjälp vi kan få! Storesyster heter Leia och vill gärna att namnen ska klinga bra ihop, så gärna mjuka namn! Alla förslag uppskattas! Tack!!

• Svar på tråden Vad ska Leias syskon heta?
  • Leison

Fick reda på att det blir en LILLEBROR till Leia! Så nu kan vi fokusera på pojknamn! Någon som har lust? :)

• gelehallon

Till Leia tyckte jag Midas va det bästa förslaget du fått! Hur fint som helst ihop! ;)

Dåligt med förslag anpassade till Leia, men här kommer våra pojkalternativ..

Imre
    Ture
    Zeke
    Dante
    Vide
    Tristan
    Tamlin

Kanske gillar du lika som oss? 

In the end of my life I hope to god that I can say, I made the best of everyday...
  • alexis

Leia & Levis
    Leia & Vincent
    Leia & Caspian
    Leia & Gustav
    Leia & Anakin
    Leia & Felix
    Leia & Lexus
    Leia & Wilmer
    Leia & Wilson
    Leia & Elton
    Leia & Aaron 

• Leison

Nu börjar det närma sig och fortfarande inget namn som känns klockrent. Jag har en lista på namn jag gillar men INGET uppskattas av mannen. Hjälp mig med andra namn med samma stil snälla! Nåt måste han ju gilla! Namnen jag gillar är:

Liam
    Devin
    Joel
    Noel
    Elvin
    Elton
    Emil
    Mio
    Kian

Alla förslag uppskattas!

• juni85

Några snabba:

Elis
    Billy
    Vilmer
    Vide
    Mio
    Noa
    Linus
    Leo/Neo
    Vide
    Filip
    Alvin
    Egil
    Colin
    Moltas
    Eldin
    Love
    Loe/Loa
    Jonah
    Leon

All is crazy, it's crazy up in here
  • Leison

Tack!! Av dom du skrev gillar jag mio love och Filip mest. Tål att övervägas! :) ska dra dom med sambon!

• Leison

Liam var min första tanke men sambon har dåliga associationer till det namnen. Kevin gillar jag inte riktigt. Funderade på Devin men än en gång är sambon tveksam. Milton och nemo fastnade inte. Och definitivt inte Luke! :) vill inte döpa syskon efter ett av världens mest kända kärlekspar! Tack för att ni tar er tid! :)

• Stormallan
    Leison skrev 2012-05-16 21:49:04 följande:
    Liam var min första tanke men sambon har dåliga associationer till det namnen. Kevin gillar jag inte riktigt. Funderade på Devin men än en gång är sambon tveksam. Milton och nemo fastnade inte. Och definitivt inte Luke! :) vill inte döpa syskon efter ett av världens mest kända kärlekspar! Tack för att ni tar er tid! :)
    Var de inte ett syskonpar de också?!
  • Beckah82

OJ det förslaget fanns i listan det trodde jag ju inte hehe sorry

Leia & Lionel? 

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • ems1991

Får jag fråga vad det blev för namn? Vi har också en Leia och lillebror tittar ut när som helst 😊

Svar på tråden Vad ska Leias syskon heta?