• Leison

Vad ska Leias syskon heta?

Vi väntar nu vårat andra barn och namnförslagen lyser med sin frånvaro! Vi behöver all hjälp vi kan få! Storesyster heter Leia och vill gärna att namnen ska klinga bra ihop, så gärna mjuka namn! Alla förslag uppskattas! Tack!!

• Svar på tråden Vad ska Leias syskon heta?
  • Leison

Luke blir ju lite konstigt, med tanke på star wars. Vill att det ska vara lite ovanligt namn men inte för konstigt! Haha kräsen man blir med barnnamn.. Personligen gillar jag namnet Juni på en flicka, men sambon är inte riktigt på den iden, pojknamn har vi inget alls!

• Annakarin85

jag har oxå en dotter som heter leija och hon ska med bli storasyster och vi har inte en anig vad vi ska döpa den lilla räkan i magen till, min man och mina barns pappa är från england så vi letar oxå efter ett namn som är internationellt.

Några namn som ja verkligen gillar men som min man inte gillar är (dom kanske kan vara till hjälp för er ) :  

Kevin, Milo,Theodor, Alexander, Neo

Holly, Molly, Nova, Nora

Jag håller koll hr och hoppas på förslag till oss med :)      

• 3barnsmor till 4

Vi har en Liam, en Lova, en Levis och lillebror i magen blir troligtvis en Lee:)
    Hade det varit en tjej hade hon hetat Luna!

• Nelli2008

Leia & Hugo
    Leia & Love
    Leia & Theo
    Leia & Isak
    Leia & Viggo
    Leia & Max
    Leia & Liam
    Leia & Leon
    Leia & Nilo
    Leia & Milo
    Leia & Ville
    Leia & Emil

Leia & Nova
    Leia & Minna
    Leia & Lova
    Leia & Thea
    Leia & Mini
    Leia & Tilde
    Leia & Vilma

• Leison

Åh vad underbara ni är som engagerar er så mycket! Många namn som jag funderar på men inget som slagit klockrent än. Funderar lite på Lennon som pojknamn. Vad sägs?

Svar på tråden Vad ska Leias syskon heta?