• Leison

Vad ska Leias syskon heta?

Vi väntar nu vårat andra barn och namnförslagen lyser med sin frånvaro! Vi behöver all hjälp vi kan få! Storesyster heter Leia och vill gärna att namnen ska klinga bra ihop, så gärna mjuka namn! Alla förslag uppskattas! Tack!!

• Svar på tråden Vad ska Leias syskon heta?
  • Annakarin85

Glömde skriva ett av mina absoluta kill namn och det var dottern som kom på det. Midas.
     Lite roligt Leija är ju prinsessan i star wars och Midas är kung i den grekiska mytologin, allt han rörde blev till guld :)

• 3barnsmor till 4

Lennon var vi inne på till sonen i magen.....men.... Han ska ju heta john i mellannamn och det ska vara först, så... John Lennon Edström kanske låter RÄTT töntigt...

• Nelli2008
    Leison skrev 2012-01-26 15:55:55 följande:
    Åh vad underbara ni är som engagerar er så mycket! Många namn som jag funderar på men inget som slagit klockrent än. Funderar lite på Lennon som pojknamn. Vad sägs?
    Leia & Lennon va fint !! Lycka till =)
  • Leison

Sambon är tveksam... Några fler förslag? :)

• Colisa
    Millavanilla skrev 2012-01-25 12:43:42 följande:
    Luke?
    Självklart!Skrattande
    Leison skrev 2012-01-25 14:56:36 följande:
    Luke blir ju lite konstigt, med tanke på star wars. Vill att det ska vara lite ovanligt namn men inte för konstigt! Haha kräsen man blir med barnnamn.. Personligen gillar jag namnet Juni på en flicka, men sambon är inte riktigt på den iden, pojknamn har vi inget alls!
    Konstigt? Tsss... Okej, Han Solo då? Obi-Wan?Flört

Julian? Har lite koppling till både Juni och Lennon faktiskt.
  • Leison

Massa fina namn men som sagt inget som fastnat ordentligt. Fler förslag? Älskar att läsa allt ni kommer på!

Svar på tråden Vad ska Leias syskon heta?