LillaJo skrev 2012-06-11 15:34:31 följande:
Samma här verkligen! Att ränna ute hela nätterna känns väääldigt långt ifrån, och det gör mig inget alls. Det är inget jag saknar, trivs så bra som mamma. Däremot känns det mycket roligare nu för tiden att sitta ner på något lugnt ställe och prata lixom, äta och dricka gott. För egentid ifrån sitt/sina barn behöver man då och då, det gör alla gott tror jag..
Jaha, vad tråkigt för er med vagnen. Jo, det är väl samma här. Går till öppna förskolan då och då, men nu är det sommaruppehåll. så det blir väl besök på lekparken osv.
Min dotter är dock väldigt energisk och livlig, så det känns som om ens aktivieter inte alltid räcker till. hehe ;P
ja egentid är ju väldigt viktigt för att må bra, man måste ju få vara sig själv också inte bara vara mamma jämt.
Samma sak med min son har är superaktiv hans energi tar inte slut bara för att man går till lekparken inte han är igång jämt :) Vi känner inga här i vårgårda så han har inga kompisar förutom dom han träffar på lekplatsen ibland men han är så himla på satt dom tar nog lite avstånd men han älskar ju andra barn.
Vi ska flytta till Borås så¨fort vi hittat bostad där å så får vi se om han hittar lite vänner där. :)