mammor i alingsås,vårgårda,herrljunga?
Jag är oxå en ung mamma till en liten tjej född i augusti 11, som bor i Alingsås ! :)
Så svårt att "hitta" unga mammor runtomkring tycker jag.. Tycker ni det med?
Jag är oxå en ung mamma till en liten tjej född i augusti 11, som bor i Alingsås ! :)
Så svårt att "hitta" unga mammor runtomkring tycker jag.. Tycker ni det med?
Ja självklart måste personkemin stämma, det är viktigt såklart
Jag har bara träffat mammor i "fel" ålder om ni förstår vad jag menar.. Jätte trevliga, men trots att man har barn som en gemensam nämnare så är man inte på samma plats i livet just pga åldersskillnaden.
På öppna förskolan osv småpratar man lite och byter erfarenheter, men det hade vart så skoj att träffas utanför sånt lixom,; fika promenera osv!
Vad gör ni annars på dagarna med era små?
Samma här verkligen! Att ränna ute hela nätterna känns väääldigt långt ifrån, och det gör mig inget alls. Det är inget jag saknar, trivs så bra som mamma. Däremot känns det mycket roligare nu för tiden att sitta ner på något lugnt ställe och prata lixom, äta och dricka gott. För egentid ifrån sitt/sina barn behöver man då och då, det gör alla gott tror jag..
Jaha, vad tråkigt för er med vagnen. Jo, det är väl samma här. Går till öppna förskolan då och då, men nu är det sommaruppehåll. så det blir väl besök på lekparken osv.
Min dotter är dock väldigt energisk och livlig, så det känns som om ens aktivieter inte alltid räcker till. hehe ;P
Jaha okej, hoppas på det bästa för er då :) hur kommer det sig att ni väljer kust Borås? Är ni därifrån från början eller blev det bara där? :) (lite nyfiken hehe)
Det förstår jag att du Inte vill, samma här faktiskt!
Jag är oxå 90:à :) är du från Floda egentligen och har flyttat hit? Tänkte eftersom du var där:)
Tycker ÖF i Alingsås är bra, har bara vart på noltorp men där "fröknarna" mjuka och trevliga liksom. Lätta att prata med. Men nu är det ju sommaruppehåll, lite tråkigt men man förstår ju varför.
Är det uppehåll i floda också?
Jaha okej, då förstår jag :) härligt att det inte var ett sånt långt uppehåll där. Förstår som sagt varför det blir det, men samtidig så är det ju faktiskt inte alla som är iväg osv så mkt under sommaren heller :)
Nu när det blir lite sämre väder igen (det lär ju komma snart hehe) så tänkte vi testa babysim i nolhaga simhall. Har ni vart där? Nått att rekommendera isåfall? :)