Lillys skrev 2012-01-24 22:51:10 följande:
Såg nu att du har 1 1/2 år mellan dina barn, alltså som jag har med mina:) när jag läste ditt inlägg från början så fick jag för mig att det var jätte tätt mellan dina barn :) ha ha
Jag har samma erfarenheter som du när det gäller barnen.. Jag kan tycka att ser var lite kämpigt när lilltjejen var bebis å sonen var sjuk eller när de var sjuka samtidigt.. Men annars tycker jag att det har gått/går jätte bra :)
Jag har upplevt att det har funnits lite avundsjuka, men inget allvarligt..
Nu så kan de bråka rätt bra, oftast är ser lilltjejen som startar det eller är orsaken till det.. Hon är väldigt envis och bestämd av sig :)
Kan ju passa på att fråga dig om något annat :) ska kolla på ett hus i Östadkulle i morgon.. Undrar om det är ett bra samhälle? Du kanske vet, både positiva och negativa saker om Östadkulle :p
jag har faktiskt inte en aning jag och min sambo är intresserade av en bostadsrätt där just nu också :) Men vi skulle vilja renovera båda badrummen där och då drar kostnaden iväg lite så vi får väl se :) men jag tycker det ser ut som ett trevligt ställe iallafall :)