• 20Elias09

Ska de vara så svårt!

Blir lite trött på detta, lägger snart ner FL! Man skriver massa inlägg om nya vänner men det är aldrig någon som svarar, så läser man andra inlägg om samma sak och det är så himla puttenuttit så det finns inte. Är jag verkligen så skrämmande eller vad???????????

• Svar på tråden Ska de vara så svårt!
  • NoWiMom

Här kände jag mig hemma Får man hoppa in? Fick första barnet som 20 åring, är nu 25 och bor strax utanför gbg!

• Plutteli

Hej Tiniz! Jag har fräckheten att hälsa dig välkommen utan TS medgivande men jag tror nog inte hon har nått emot det ;)

Just nu är jag trööött. Har haft migrän hela dagen vilket inte är jättebra kombinerat med en uttråkad trottsig 3åring och en övertrött bebis som inte får sova för storasyster... Jaja, snart kväll!

• lillabambi

Åh hoppar gärna in, fick min första son 06 som 19 åring och andra sonen kom 2010 så nu är jag tvåbarnsmor och är 24 :)

• Pycke

Bor ju i Skåneland, en bit bort. Men kan välan prata ändå :) Är 17 år o har en dotter runt halvåret! 

• Familjen L

välkomna hit alla =)

kul med nya att prata med.

Plutteli: Japp, min son är född 21 februari, så snart 6 månader. Lite läskigt vad tiden har gått fort...redan halvåret. Då är din minsta bara drygt 1 månad äldre än min son

20Elias09: Usch för att må pest och pina, men skönt att du mår bra nu. När är bebben beräknad?

Hur mår ni alla nya? Vad gör ni alla om dagarn? Föräldraledig? Jobbar? Pluggar?

Jag är föräldraledig med sonen, som blir 6 månader den 21:a. Dottern går på dagis (förskola) tisdagar-fredagar 9-14, så jag och sonen har lite ensamtid under dessa timmar. Blir lite promenader, träff med kompisar, baby café. Sen är det det vanliga som måste göras, städas, dammsugas, tvättas osv, osv.

När dottern är hemma blir det en hel del utelek, eller pyssel inne.

Älskade barn. Emelinda 0712 och Birk 1102
  • 20Elias09

Ja nu är det bättre med bebisen som är beräknad i början av januari 2012. Börjar snart KOMVUX blir att läsa omvårdnad på distans så att jag kan både plugga och ta hand om mina barn.

• Plutteli

Vad mysigt med bebis, jag vill redan ha en till ;)
    Jag pluggar till produktutvecklare på distans, har ett år kvar så sen blir det att se om man får jobb också :P Stora tjejen börjar förskola nu på måndag och kommer gå heltid så då blir det att gosa med lillan och se om man hinner få lite skola avklarad så inte allt ska göras på kvällen ;)

• Familjen L

JAg har funderingar på att börja plugga något jag också. Jag velar mellan många olika saker, finns så mycket jag vill bli. Men en sak är säkert att jobba kvar på det företaget som jag jobbade på då jag var gravid med min minsta vill jag inte jobba kva rpå speciellt länge till. Tack och lov kommer jag nu vara föräldraledig till augusti nästa år =)

Har ni gjort något skoj i helgen?

annalarsson, välkommen hit när föddes din son?

• Kimona

Jag har faktiskt inte sett dig :/ men så bor du lite långt bort också tyvärr

• Plutteli

Idag har vi varit på Borås djurpark, jättemysigt men nu är jag grymt trött!

• Familjen L

Mysigt med djurparker =)

Idag har min familj åkt till Barkarby outlet, hittade lite fina fynd. Bla 2 par byxor av märket MEXX till min son som blir 6 månader idag. Något måste han ju få ordinarie pris var 249:-/st men nu betalade jag bara 99:-/st för byxorna, riktigt bra pris. Sen hittade jag en NIKE luvtröja till min dotter, 180:- sen tröttnade barnen på att titta efter kläder. Tråkigt för min del, men men.. lite fynd hittade jag dock.

• Plutteli

Hallå i tråden, hur är det med alla?
    Här har stora börjat på förskolan på heltid nu, hon trivs som fisken i vattnet, sååå skönt är det! Vad har ni för er?

• MammaTillDomFinaste

hej hej! blir 24 i år å är föräldraledig med min minsta, son på 3.5 månad å har även dottern på 2.5 hemma nu!! aldrig kallat eller tänkt på mej själv som ung förälder å heller aldrig märkt av någon behandling pga det!

just nu är jag tok förkyld, sambom lite bättre, dottern på gång med förkylning å lillen är snuttigare än vanligt så vi får se. 

• Plutteli

Jobbigt med förkylning! Vi har just återhämtat oss från det här hemma, lillan slutade ha feber i går. Så skönt att kunna vara som vanligt igen :) Hoppas ni kryar på er snabbt!

• NoWiMom

Oj, har visst inte vart inne på ett tag. Fullt upp med sönerna och plugget, jag läser omvårdnad på distans men jag är snart färdig!!

Svar på tråden Ska de vara så svårt!