Inlägg från: Familjen L |Visa alla inlägg
  • Familjen L

Ska de vara så svårt!

Jag känner igen mig, i det du skriver tjejen. Vad är det mig, liksom? Är jag så skrämmande, eller vad gör dom andra för att det ska bli så puttinuttigt och gulli gulli i tråden?

Haha, fast jag har märkt många gånger att så fort jag skriver i en tråd dör den...så då undrar jag är jag en skrämmande person? Nu hopaps jag INTE att denna tråd dör ut.

Älskade barn. Emelinda 0712 och Birk 1102
  • Familjen L

20Elias09 och Plutteli: Då får vi hålla igång tråden, vi "tråddödare" Var bor ni i landet? Jag kanske inte räknas som ung förälder, då denna tråd ligger i det forumet, men ibland ser jag mig som en ung förälder. Fick dottern då jag var 22 år.
    Jag bor iaf i Uppsala med min familj.

• Familjen L

Jag är 26 år nu.
    Vad trevligt med lite nya kontakter runt om i Sverige
    Såg på din press 20Elias09 att du är gravid, vad kul. mår du bra i din graviditet?
    Plutteli: Vad kul, då känner du till Uppsala lite iaf =) du fick din minsta nu i år?

• Familjen L

välkomna hit alla =)

kul med nya att prata med.

Plutteli: Japp, min son är född 21 februari, så snart 6 månader. Lite läskigt vad tiden har gått fort...redan halvåret. Då är din minsta bara drygt 1 månad äldre än min son

20Elias09: Usch för att må pest och pina, men skönt att du mår bra nu. När är bebben beräknad?

Hur mår ni alla nya? Vad gör ni alla om dagarn? Föräldraledig? Jobbar? Pluggar?

Jag är föräldraledig med sonen, som blir 6 månader den 21:a. Dottern går på dagis (förskola) tisdagar-fredagar 9-14, så jag och sonen har lite ensamtid under dessa timmar. Blir lite promenader, träff med kompisar, baby café. Sen är det det vanliga som måste göras, städas, dammsugas, tvättas osv, osv.

När dottern är hemma blir det en hel del utelek, eller pyssel inne.

• Familjen L

JAg har funderingar på att börja plugga något jag också. Jag velar mellan många olika saker, finns så mycket jag vill bli. Men en sak är säkert att jobba kvar på det företaget som jag jobbade på då jag var gravid med min minsta vill jag inte jobba kva rpå speciellt länge till. Tack och lov kommer jag nu vara föräldraledig till augusti nästa år =)

Har ni gjort något skoj i helgen?

annalarsson, välkommen hit när föddes din son?

• Familjen L

Mysigt med djurparker =)

Idag har min familj åkt till Barkarby outlet, hittade lite fina fynd. Bla 2 par byxor av märket MEXX till min son som blir 6 månader idag. Något måste han ju få ordinarie pris var 249:-/st men nu betalade jag bara 99:-/st för byxorna, riktigt bra pris. Sen hittade jag en NIKE luvtröja till min dotter, 180:- sen tröttnade barnen på att titta efter kläder. Tråkigt för min del, men men.. lite fynd hittade jag dock.

Svar på tråden Ska de vara så svårt!