• 20Elias09

Ska de vara så svårt!

Blir lite trött på detta, lägger snart ner FL! Man skriver massa inlägg om nya vänner men det är aldrig någon som svarar, så läser man andra inlägg om samma sak och det är så himla puttenuttit så det finns inte. Är jag verkligen så skrämmande eller vad???????????

• Svar på tråden Ska de vara så svårt!
  • Plutteli

Haha, känner igen det där :P
    Hej förresten. Ser att vi inte bor överdrivet långt ifrån varandra!

• Familjen L

Jag känner igen mig, i det du skriver tjejen. Vad är det mig, liksom? Är jag så skrämmande, eller vad gör dom andra för att det ska bli så puttinuttigt och gulli gulli i tråden?

Haha, fast jag har märkt många gånger att så fort jag skriver i en tråd dör den...så då undrar jag är jag en skrämmande person? Nu hopaps jag INTE att denna tråd dör ut.

Älskade barn. Emelinda 0712 och Birk 1102
  • 20Elias09
    Familjen L skrev 2011-08-17 13:24:09 följande:
    Jag känner igen mig, i det du skriver tjejen. Vad är det mig, liksom? Är jag så skrämmande, eller vad gör dom andra för att det ska bli så puttinuttigt och gulli gulli i tråden?

Haha, fast jag har märkt många gånger att så fort jag skriver i en tråd dör den...så då undrar jag är jag en skrämmande person? Nu hopaps jag INTE att denna tråd dör ut.
    Exakt så känner jag med, liksom varför kan inte jag få underbara vänner. Hoppas inte heller att denna tråd dör
  • Familjen L

20Elias09 och Plutteli: Då får vi hålla igång tråden, vi "tråddödare" Var bor ni i landet? Jag kanske inte räknas som ung förälder, då denna tråd ligger i det forumet, men ibland ser jag mig som en ung förälder. Fick dottern då jag var 22 år.
    Jag bor iaf i Uppsala med min familj.

• 20Elias09
    Familjen L skrev 2011-08-17 13:33:42 följande:
    20Elias09 och Plutteli: Då får vi hålla igång tråden, vi "tråddödare" Var bor ni i landet? Jag kanske inte räknas som ung förälder, då denna tråd ligger i det forumet, men ibland ser jag mig som en ung förälder. Fick dottern då jag var 22 år.
    Jag bor iaf i Uppsala med min familj.
    Jag bor utanför Borås, det gör inget alla är välkomna. Ja jag håller med vi får hålla ihop nu
  • Plutteli

Jag är 25 och fick första barnet när jag var 22 :) Bor i Värnamo, har dock två kusiner i Uppsala och föräldrarna i Härnösand.

• Familjen L

Jag är 26 år nu.
    Vad trevligt med lite nya kontakter runt om i Sverige
    Såg på din press 20Elias09 att du är gravid, vad kul. mår du bra i din graviditet?
    Plutteli: Vad kul, då känner du till Uppsala lite iaf =) du fick din minsta nu i år?

• Plutteli

Jepp, 26:e Januari är hon född :) Såg att din yngsta var född nu i Februari va? Sen är din äldre bara året äldre än min stora :)

• 20Elias09
    Familjen L skrev 2011-08-17 13:49:12 följande:
    Jag är 26 år nu.
    Vad trevligt med lite nya kontakter runt om i Sverige
    Såg på din press 20Elias09 att du är gravid, vad kul. mår du bra i din graviditet?
    Plutteli: Vad kul, då känner du till Uppsala lite iaf =) du fick din minsta nu i år?
    Joo nu mår jag bra, har haft en del problem. Blev sjukriven ifrån mitt sommarjobb. Men nu njuter jag av sparkarna
Svar på tråden Ska de vara så svårt!