Bygga muskler på hund, TIPS!!
Hej!
Jag har en hanhund på två år, han är av rasen Nova Scotia Duck Tolling Retriever, också kallad Tollare. En retriever alltså. Vi har precis börjar ge honom ett annat foder då jag tycker att de förra fodret var skit och gav honom inte det han behövde för att bygga muskler. Men hoppas att med hjälp av detta foder och rätt träning så kan jag bygga på muskler på honom. Men jag skulle vilja ha råd och tips. Vad gör ni för att bygga muskler på era hundar? Ska tilläggas att jag inte har något körkort, ingen som kan ta mig till badplatser. Zorro har också något som veterinären säger är fukteksem som vi behandlar så just nu har han även badförbud...
Vi har inget sådant där Grushögsställe som jag vet skulle göra susen. Och jag är rädd för att gå in i skogar då det finns sjukt mycket fästingar där jag bor... Just nu cyklar vi en hel del, men jag vill inte göra det för mycket då jag hört att de kan slita på vissa muskler. Så har ni några tips? Jag har heller inte särskilt mycket pengar, hade jag haft det så hade jag köpt en klövjeväska..
Tack på förhand!