Hej!
Letade som en idiot men till slut var jag ju tvungen att köpa nått, köpte en klänning på lindex, fanns i rosa o i svart men köpte den svarta för att kunna använda den sen då rosa inte är min färg
Köpte den för att upptill var den lite "ryschad" över brösten så man kunde dra ned axelbandet o dra ner över bröstet utan att tänja klänningen. Köpte en cardigan i färg istället att ha över som jag knäppte översta knappen på. På det sätter kunde jag dra ner över bröstet o cardigan dolde. Funkade kalas.
Nu var vi ju på ett bröllop där festen hölls delvis utomhus så en cardiganbehöves. Kände mig fin o var nöjd. Eftersom det känns lite deppigt att ha svart på bröllopet så köpte jag lite färgglada tillbehör men kan säga att det var flera som hade svart. Satt bredvid 2st till ammande mammor o de hade samma bekymmer som jag haft, hur gör man med kläder. De gick in o satte sig på toa när de skulle amma sina barn. Jag behövde inte gå ifrån. Kändes ändå bra att köpt ett plagg man kan ha sen. En amningsklänning går kanske inte att ha senare....
Var det klädkod på det bröllopet du skulle till?