• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • Shana88
    AlexandraK skrev 2009-09-03 13:48:37 följande:
    Inte rädd. Men nu kommer jag bara skratta var gång jag ser den. Förlåt Shana88. =) Att du trodde dom gjorde reklam för dildosar har gjort min dag. På ett roligt sett givetvis - inte nedlåtande.
    Haha, ett gott skratt förlänger livet jue! Jag skrattar också när jag ser den nu, förut tyckte jag den var lite skämmig, speciellt om man satt med killkompisar och tittade på tv. Jag tänkte att de kanske frågar om jag har provat apotekets dildosar, och det vill jag inte svara på :0O.
  • Blåbärspaj

Min sambo var också skräckslagen av henne från första stund, jag har alltid tyck hon såg tilldragande ut på nåt sätt..

• UmmAlina

Haha, men jag sag igar att de andrat om reklamen.
    Nu ar det inte det dar morka och regniga..

Nu var det en ljus bakgrund och de visade produkterna framfor henne....

• Tecken

Inte rädd, men hon ger mig lite obehagskänslor. Hela reklamen är skum.

• AlexandraK
    Shana88 skrev 2009-09-05 17:53:14 följande:
    Haha, ett gott skratt förlänger livet jue! Jag skrattar också när jag ser den nu, förut tyckte jag den var lite skämmig, speciellt om man satt med killkompisar och tittade på tv. Jag tänkte att de kanske frågar om jag har provat apotekets dildosar, och det vill jag inte svara på :0O.
  • Lady Bling

Jag blir inte rädd, men tycker absolut inte att jag vill använda de produkter hon använder eftersom hon ser död ut... Typ levande död med obehagliga ögon. Tycker att det är en ovanligt konstig reklam om tanken är att man ska se frisk, fräsch och naturlig ut när hon ser allt annat än frisk och naturlig ut...

• Em00

Dom har kortat ner reklamen betydligt, det enda tråkiga med det är att man inte får höra hela låten =P

• Shadilly

Hon ser lite ut som en vampyr, men jag har alltid älskat Gammstårsans hjärtesuck, och jag tycker om texten de skrivit till den.

• ALY538
    murcia skrev 2009-08-07 11:23:22 följande:

Jag får rysningar, men tonårsdottern tycker hon är cooooool. Hmm.

Tycker inte modellen ska ta åt sig. Det är färgsättning, blåst, åska. Så stör jag mig på mimandet....

Jag tycker att den är riktigt otäck, såg ännu en läskig reklam här om dagen med en förlossning. Om din tjej var typ 15-18 år då så tycker dom flesta att allting är coolt. ;) 
  • ALY538
    Airlee skrev 2009-08-07 13:16:03 följande:
    Ja!!! Hahaha, mig också. Och Linda Bengtzing skrämmer mig.
    Neeej- Linda är vacker!
  • ALY538
    Toppen9 skrev 2009-08-07 17:02:22 följande:

Jag är inte ett dugg rädd för henne men hatar reklamen. den får alla mina nerver att dra ihop sig och stubinen försvinner på ett litet kick. Blir helt enkelt av nån anledning jävligt irriterad på just den reklamen, så jag byter kanal så fort den kommer.

? toppen!
  • Betty Boop
    ALY538 skrev 2021-10-21 20:40:05 följande:
    Jag tycker att den är riktigt otäck, såg ännu en läskig reklam här om dagen med en förlossning. Om din tjej var typ 15-18 år då så tycker dom flesta att allting är coolt. ;) 
    Hur hittar du alla gamla trådar? Varför väcka liv i en tråd om en reklamfilm som gick på TV 12 år sen?
  • ALY538
    Betty Boop skrev 2021-10-21 22:48:52 följande:
    Hur hittar du alla gamla trådar? Varför väcka liv i en tråd om en reklamfilm som gick på TV 12 år sen?
    Jag söker efter reklamer, och tänker att det kan vara trevligt att liva upp trådar igen.
  • ALY538
    Prinsessan Leia skrev 2009-08-06 22:50:22 följande:

haha okey, hmm ang det där med tjejen i The Ring filmen..har en mysko bild på mig (inte här) bilden är tagen på stranden men  jag råkar slinka in i ett hörn..ser ut som jag glider förbi ..då hade jag svart långt hår....

skall din bild inte visas här?
  • ALY538
    Snellen skrev 2009-08-07 11:14:44 följande:

Jag tycker om den reklamen, den är annorlunda, och lugn. Ljussättningen är verkligen inte vad som brukar vara i reklamfilmer och jag kan tänka mig att det egentligen är den som skrämmer folk. Jag tror att hade samma modell varit belyst i "normal" ljussättning hade de flesta inte tänkt på henne som annorlunda eller läskig.

Om modellen hade stått inomhus så kanske det inte heller hade varitså läskigt?
  • ALY538
    nadja84 skrev 2009-08-07 16:29:43 följande:

Min son på 3,5 år älskar den reklamen och sjunger med i texten.
    Han säger att han vill se den där "hålla dig kär" låten på youtube..

Gulligt!
  • ALY538
    paloma84 skrev 2009-08-07 21:15:03 följande:

I Hate It!!!!

Och ännu värre, så är det en gammal barndomskompis....

Tyckte synd om henne när alla var rädda för henne xD
Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?