Vore roligt att lära känna nya människor i trollhättan?
Hejsan
Vore roligt att lära känna nya människor, ni som vill?
Är en glad mamma på 26 år och skulle vilja träffa andra mammor i trollhättan, för fika och promenader med barnen....
Hejsan
Vore roligt att lära känna nya människor, ni som vill?
Är en glad mamma på 26 år och skulle vilja träffa andra mammor i trollhättan, för fika och promenader med barnen....
Hej, jag bor i trollhättan.. känner inte så många med barn.. min dotter är 6,5 månad.. :)
Hejsan roligt att någon svarar haha, själv så har jag en liten dotter på 2 månader. Är du fortfarannde mammaledig?
Vad gör du annars på dagarna? bor ni mitt i stan eller utanför??
jag ska vara hemma tills slutet på september, börjar plugga då igen.. Bor på hjortmossen, så det är ju ganska centralt.. :) var bor du?
Vi gör inte så mycket, dagarna går så fort tycker jag.. :) Umgås lite med folk, lite promenader, tar det ganska lugnt.. vad gör du?
Vi går också hemma, har själv funderat på om jag skall börja och plugga men har inte bestämmt mig en, vore roligare med ett jobb. Bor i björndalen. Tycker också att dagarna rinner i väg, lite tråkigt. Så du går inte hemma själv förtillfället??
hade varit skönt att jobba, men jag har lite mindre än ett år kvar på min utbildning, så jag får väl försöka få rärdigt det så man får examen nån gång.. :) hur länge tänkte du vara hemma?
jo jag är hemma själv.. eller hur menar du? jag skrev visst "vi", men jag menar jag och dottern.. :)
Vad är det för utbildning?? jag har inte bestämmt det en helst till januari, men kan tänka mig att jobba lite, ok nä jag trodde ni gick hemma samtidigt. va heter din lilla?
programmet hennet Människa, mångfald och arbetsliv när jag började, tror det har bytt namn nu.. man blir kulturvetare, kan jobba inom lite olika.. Vad jobbar du med? jo jag är hemma själv, min man jobbar rätt mycket också så det blir lite långsamt ibland.. är du hemma själv? Tilde heter hon :) Vad heter din?
ok mm ingen aning, men det låter bra. Själv så är jag undersköterka, och blev klar i jan, sedan så har jag gått hemma. Vad jobbar han med? Ja det är jag lite tråkigt, matilda heter hon. Har du hunnit komma ut något,??
fint namn! jo jag är väl ute lite sådär, svårt att hittapå saker.. vad gör ni? börjar ni få lite rutiner och sådär..? jag tyckte allt föll på plats efter typ tre månader..
Tack, tilde är väldigt gulligt namn. Vi har inte hunnit så mycket, men tanken är väl att hinna med så mycket som möjligt på dagarna fast dagarna rinner i väg så fort. rutiner? mm det har vi men dem ändras ju mer tiden går,
funderar på att gå en liten sväng sen om det inte börjar att regna ha,
jag tycker att det blir lättare och lättare att hinna med saker.. fast hon vill ju inte sysselsätta sig själv så värst länge.. :)
ja det är klart, har ni gjort något roligt i dag?? hoppas på att det blir fint väder så tråkigt med regn haha.