Vore roligt att lära känna nya människor i trollhättan?
Hejsan
Vore roligt att lära känna nya människor, ni som vill?
Är en glad mamma på 26 år och skulle vilja träffa andra mammor i trollhättan, för fika och promenader med barnen....
Hejsan
Vore roligt att lära känna nya människor, ni som vill?
Är en glad mamma på 26 år och skulle vilja träffa andra mammor i trollhättan, för fika och promenader med barnen....
Hejsan roligt att någon svarar haha, själv så har jag en liten dotter på 2 månader. Är du fortfarannde mammaledig?
Vad gör du annars på dagarna? bor ni mitt i stan eller utanför??
Vi går också hemma, har själv funderat på om jag skall börja och plugga men har inte bestämmt mig en, vore roligare med ett jobb. Bor i björndalen. Tycker också att dagarna rinner i väg, lite tråkigt. Så du går inte hemma själv förtillfället??
Vad är det för utbildning?? jag har inte bestämmt det en helst till januari, men kan tänka mig att jobba lite, ok nä jag trodde ni gick hemma samtidigt. va heter din lilla?
ok mm ingen aning, men det låter bra. Själv så är jag undersköterka, och blev klar i jan, sedan så har jag gått hemma. Vad jobbar han med? Ja det är jag lite tråkigt, matilda heter hon. Har du hunnit komma ut något,??
Tack, tilde är väldigt gulligt namn. Vi har inte hunnit så mycket, men tanken är väl att hinna med så mycket som möjligt på dagarna fast dagarna rinner i väg så fort. rutiner? mm det har vi men dem ändras ju mer tiden går,
funderar på att gå en liten sväng sen om det inte börjar att regna ha,
ja det är klart, har ni gjort något roligt i dag?? hoppas på att det blir fint väder så tråkigt med regn haha.