• Kanten

Vore roligt att lära känna nya människor i trollhättan?

Hej, jag bor i trollhättan.. känner inte så många med barn.. min dotter är 6,5 månad.. :)

• Kanten

jag ska vara hemma tills slutet på september, börjar plugga då igen.. Bor på hjortmossen, så det är ju ganska centralt.. :) var bor du?
    Vi gör inte så mycket, dagarna går så fort tycker jag.. :) Umgås lite med folk, lite promenader, tar det ganska lugnt.. vad gör du?

• Kanten

hade varit skönt att jobba, men jag har lite mindre än ett år kvar på min utbildning, så jag får väl försöka få rärdigt det så man får examen nån gång.. :) hur länge tänkte du vara hemma?
    jo jag är hemma själv.. eller hur menar du? jag skrev visst "vi", men jag menar jag och dottern.. :)

• Kanten

programmet hennet Människa, mångfald och arbetsliv när jag började, tror det har bytt namn nu.. man blir kulturvetare, kan jobba inom lite olika.. Vad jobbar du med? jo jag är hemma själv, min man jobbar rätt mycket också så det blir lite långsamt ibland.. är du hemma själv? Tilde heter hon :) Vad heter din?

• Kanten

fint namn! jo jag är väl ute lite sådär, svårt att hittapå saker.. vad gör ni? börjar ni få lite rutiner och sådär..? jag tyckte allt föll på plats efter typ tre månader..

• Kanten

jag tycker att det blir lättare och lättare att hinna med saker.. fast hon vill ju inte sysselsätta sig själv så värst länge.. :)

Svar på tråden Vore roligt att lära känna nya människor i trollhättan?