• Jazzness

Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning

Jag skrev en liten tråd här förut och undrade ifall några unga föräldrar ville träffas i solna. Ber så mycket om ursäkt för att jag inte kunde skriva mer och bestämma något just då. Vi var mitt uppe i en flytt, så det blev lite krångligt. Men nu bor vi i solna och jag och dottern vill mer än träffa andra unga mammor här i solna. Solna centrum passar mig väldigt bra. Skriva gärna om ni vill träffas så kan vi bestämma dag och tid. :)

• Svar på tråden Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning
  • Kesse88

ja torsdag nästa vecka är jag på! kom igen nu tjejer vi ses nästa vecka, skulle va kul om vi blev ett gäng:) Nåra som hakar på???:D Klockan 13 vid trappan nedanför clas ohlsson?

• corrob

jag kommer! Men jag bor inte i solna, är det lätt att hitta till "Trappan vid clas ohlsson" ?

• Jazzness

Vad roligt! :D Umm, trappan vid clas ohlson är kanske inte allt för lätt att hitta. Men det beror på. Kommer du hit med t-bana eller pendeltåg? Jag bor precis vid pendeln så jag kan möta dig där om du kommer den vägen..

• corrob

ja det blir bra. klockan ett nu på torsdag alltså? ;)

• Jazzness

Mot busstorget eller ute-mcdonalds? *förvirrad* :)

• corrob

jag har tid på bvc på torsdag såg jag nu, så jag kan inte längre... :(

• Jazzness

Vad trist! Men vi kanske ska köra en annan dag? Jag hoppas att vädret tillåter en promenad till solna centrum, om det är så här snöigt ute så vill iallafall inte jag ut med barnvagnen och gräva mig fram genom snön till centrum.. Men jag har hört att det ska bli bättre. Någon som vet mer?

• Kesse88

Blir det någonting på torsdag? Hur många e på? Eller passar det bättre någon annan dag.

Jazzness Det är ingen mammagrupp för ens 16 dec. Kom då! Lite julavslutning då tror jag. (Elvin ska få vara utklädd hihi)

• Jazzness

Jag är med iallafall. Har precis varit ute och det var fint väder här. Enda som skulle hindra mig är ifall det skulle bli snöstorm igen.. Jag ska absolut försöka komma på mammagruppen den 16:e, verkar jättekul! :) Vi kanske kan träffas vid hemköp innan så jag hittar då?

• Jazzness

Ska folk träffas imorgon eller? ..

• corrob

jag kommer som sagt inte imorgon, men om ni kör något nästa vecka igen så är jag på! Hoppas ni har kul ;)

• Jazzness

Okej,vi kanske kan ha en ny träff nästa vecka. Jag och Aurora vill gärna träffas imorn också. Så det är bra o veta vilka som kommer..

• Jazzness

Jag vet ju nu inte hur det blir med träffen idag. Ska vi köra på onsdag eller torsdag nästa vecka istället? Kanske fler som kan då.. Jag ska till centrum idag hur som helst, så jag går och kollar ifall det är någon annan ung mamma där annars så ska jag ändå köpa lite julklappar.

• Jazzness

Var det någon där igår? Jag kollade runt lite men såg ingen så jag och sambon gick och köpte julklappar istället.

• Babymom

Hej hej! Blev tipsad av en att se hit till er mammagrupp :) Själv är ja 21 (87a) som ska flytta till sthlm den 1 jan. Och känner ingen i min ålder med barn :/ Har en liten son på snart 6 mån, Charlie :) Och skulle tycka det var jätte kul och träffa fler i samma sits.. :)

Bor inte heller i solna...men ses gärna iaf. Kommer flytta till apsudden

Svar på tråden Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning