• Jazzness

Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning

Jag skrev en liten tråd här förut och undrade ifall några unga föräldrar ville träffas i solna. Ber så mycket om ursäkt för att jag inte kunde skriva mer och bestämma något just då. Vi var mitt uppe i en flytt, så det blev lite krångligt. Men nu bor vi i solna och jag och dottern vill mer än träffa andra unga mammor här i solna. Solna centrum passar mig väldigt bra. Skriva gärna om ni vill träffas så kan vi bestämma dag och tid. :)

• Svar på tråden Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning
  • snart 2 små

nu är jag 29. Jag känner mig som en ung mamma. var 27 när jag fick mitt första son och de flesta i föräldragruppen var 35+, så jag var nyfiken.

• Jazzness

Jag är nyfyllda 17 år nu med en 14-månaders. Vill också träffas i solna centrum. Vilka är med? :) Kan hela denna vecka förutom imorgon..

• tina1986

Hej hej :) får man hoppa in här? :) vill gärna träffa lite mammor och bebisar :) har en dotter som är 5 1/2 månad snart :)

• corrob
    Jazzness skrev 2008-11-10 23:01:51 följande:
    Jag är nyfyllda 17 år nu med en 14-månaders. Vill också träffas i solna centrum. Vilka är med? :) Kan hela denna vecka förutom imorgon..
    jag är med ;)
  • Jazzness

Vad kul att fler vill träffas! :) Ska vi försöka bestämma en dag nästa vecka? Alla dagar utom onsdag och ev. någon mer dag är jag ledig. Plats är då solna centrum, eller?

• corrob

solna centrum blir bra för mig iallafall, torsdag nästa vecka?

• Caamillaa

Hej! Jag hoppar också in här! Har en tös på 2½ månad och vi träffar gärna andra mammor med barn!

Svar på tråden Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning