• Jazzness

Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning

Jag skrev en liten tråd här förut och undrade ifall några unga föräldrar ville träffas i solna. Ber så mycket om ursäkt för att jag inte kunde skriva mer och bestämma något just då. Vi var mitt uppe i en flytt, så det blev lite krångligt. Men nu bor vi i solna och jag och dottern vill mer än träffa andra unga mammor här i solna. Solna centrum passar mig väldigt bra. Skriva gärna om ni vill träffas så kan vi bestämma dag och tid. :)

• Svar på tråden Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning
  • Caamillaa

Vi hänkar också på på torsdag!

• corrob

vilken tid passar bäst då? Helst inte innan ett för mig iaf.

• Caamillaa

Vi kan hela dagen så för oss spelar det ingen roll :)

• Biggarå

Jag hakar också på om det är ok? Har en pojke, Alfons på 11 månader. Själv är jag (kajsa) 20 och bor i Tullinge. Vi kan också på torsdag eftermiddag.

• majlinsa

Jag är 21 och gillar att fika.. nu är min son snart 2 så han är ju lite äldre.. Bestämmer ni nått som passar mig i framtiden kan jag tänka mig att åka till Solna Centrum.

• Jazzness

Min dotter har haft halsfluss och öroninflammation så jag har inte kunnat skriva här på ett tag. Men tisdag nästa vecka kl 10 i solna centrum: kan alla då?

• Jazzness

Nej förresten kom just på att det är ung mamma-gruppen på tisdag. Vad sägs om torsdag?

Svar på tråden Unga föräldrar som vill ses i stockholmstrakten, forsättning