ångest och paniklänslor över svärmor
Åh detta började för såå länge sen nu men värst blev det när dotter 1 föddes. innan vi ens han innanfördörren så tog hon dottern ur bilstolen och gick iväg med henne. lämnade oss tillslut men för komma tillbaka en tim senare med mer folk och hund! hunden springer rakt in mot bebisen o ska slicka på den. ja som fött för mindre än 24 tim va helt borta av sömnbrist o orkade inte säga ifrån. dagen efter kommer dom in igen o igen o så här forsätter det. svärmor ska ta dottern så fort skorna åker av och skriker: jag ska hålla! detta fick mig må så dåligt för jag fick inte vara i närheten av dottern när dom kom för dom skulle ha henne då. jag puttade ut dom mer o mer och skulle dom komma tog jag dottern och gick innan dom kom. nu föddes våran andra dotter precis och samma visa igen. han bara komma ut ur rummet innan hon ska hålla. nu fyller min äldsta dotter 2 år och jag har sån panik över att dom ska komma. vill bara gråta. vet att jag inte kommer få hålla mitt barn då alls och dom kommer ta över hela kalaset. vi kommer tom ha 2 kalas för att mina föräldrar ska få chansen att fira. jag vill bara ha ett normalt familjeliv där jag slipper vara rädd och där det ska knyta sig i magen så fort dom kommer . jag ha legat o gråtit många sömnlösa nätter.
det har tom gått så långt att jag inte vill börja jobba för då kommer svärmor rusa hit för att ta med barnen för att sambon kommer inte stoppa henne det vet hon. jag önskar livet ur henne varje dag för allt skulle bli så lätt. varför kan inte min svärmor vara som andra?