Inlägg från: Anonym (crazy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (crazy)

ångest och paniklänslor över svärmor

Milde tid, din svärmor och hennes partykumpaner är ju helt crazy!! Ok för farmorskärlek men det där är ju respektlöst!
    När min syster fick sitt första barn så väntade jag mig vackert att KANSKE få hålla den lilla sen de kommit hem från BB. Hade inte min syster velat lämna över henne hade jag fått foga mig i det!
    Nu var syrran väldigt generös och bjöd oss att hålla flickan redan första dagen de kom hem, men jag hade helt klart accepterat om hon valt annorlunda.
    Sen kommer man inte med ett helt arbetslag till en nybliven familj. Idiotas!!

• Anonym (crazy)

Anonym (elak?) skrev 2008-02-24 00:29:53 följande:

jag vill så tacka er för era svar! jag tänker ställa så höga krav nu inför dottern 2 års dag. detta är en dag svärmor inte ska förstöra! det är min dotters stora dag!! Jag kan inte förstå hur min sambo blivit så förstående som han är... han syster han hållt på att ringa till oss efter 12 på natten för deras mamma ringt henne o klagat över mig.... ¨så nu har hans syster skrivit på lunarstorm ( moget?!) att jag är pskiskt sjuk! hur snällt är det då? tänk så läser någon detta? jag är så rädd om mina barn
    På Lunarstorm? Framgår det tydligt att det är dig det handlar om?

ANMÄÄÄÄÄÄL!!!
  • Anonym (crazy)

Anonym (elak?) skrev 2008-02-24 00:47:23 följande:

ja hon skrev i våran vänner lista info om mig att jag va psykiskt sjuk. detta fick mig att bli så ledsen så jag avslutade relationen. vill ju inte att andra ska läsa det om mig :(
    Men gaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad oförskämt!! Låter som att det är hög tid att dra tillbaka mattan från dem lite.
  • Anonym (crazy)

Neeej förresten, inte LITE.

• Anonym (crazy)

Flytta från stan kanske?

Svar på tråden ångest och paniklänslor över svärmor