inoka skrev 2008-02-07 10:16:06 följande:
FrökenL: Hoppas det är ok att jag frågar..Men har inte det känns konstigt? Att ha sin biologiska mamma i samma stad. Eller har du fått veta det sent? Vet hon om var du finns? Själv är jag ju från srilanka men har kontakt med mina bio.föräldrar men det är ju endå långa avstånd mellan oss.. Hoppas det var ok jag fråga :)
Jag har alltid vetat jag varit adopterad. Nej jag är ledsen att det känts mycket obehagligt att hitta min biomamma. Därför att hon inte direkt har ett ordnat liv om man säger. Det hade varit som att se sig själv djupt nedgången och se vilket arv man bär på. Ja konstigt har det ibland känts att hon bodde i samma stad när jag växte upp(Nu bor vi inte i samma stad eftersom jag flyttat från mina adoptivföräldrar till Göteborg. (Jag växte upp i en annan stad)
Jag vet ju inte om hon är narkoman idag, men jag antar det Hon har aldrig sökt upp mig heller även om hon känner mina adoptivföräldrar, eller ja vet vilka de är. Jag antar det beror på att hon fortsatt sitt destruktiva liv.
Ibland när jag var yngre så kunde jag se en utslagen kvinna och tänka att " det där kanske är min bio mamma"). Men ärligt talat vill jag inte veta.