Tvilling pappor runt Växjö?
Skulle vara kul att komma i kontakt med någon tvilling pappa. Blivande eller befintlig spelar ingen roll!
skriv gärna en rad eller två om tips eller funderingar!
Skulle vara kul att komma i kontakt med någon tvilling pappa. Blivande eller befintlig spelar ingen roll!
skriv gärna en rad eller två om tips eller funderingar!
nej har inte mätt så den passar, men vi måste ju ändå byta så hundarna kan få plats.
ja det kvinliga könet har rätt bestämda åsikter.
vet ni vad det är för kön på era bebisar?
//Pontus
okej... vad är det för hundar?? hade en boxer innan, men vi lämnade över honom till mina föräldrar när vi fick reda på att frida var gravid. kändes lite jobbigt med hund och twins. han är rätt "på" om man så säger.
men ni verkar ju hårda som kör både och.
nej vi har inte kollat det. men vi ska fråga på ul på fredag om det är samma kön. lite överraskning är ju aldrig fel!
/mattias
det är två blandraser. chefer mm
jo visst hade det varit spännande å vänta å se, men dom små liven var rätt så villiga med att visa vad dom är förnågon sort.
//Pontus
jasså?
såg ni det på första ul?
/mattias
vi såg det på rutinultraljudet, men vi hade gjort några ul tidigare så det var inte på den första, det var typ den 4-5 gången
//Pontus
okej... vi har bara varit på ett än så länge :( men det blir ju nummer två på fredag ;) är bland det tuffaste jag varit med om... se de små knoddarna ligga där å "fightas" :)
en fågel viskade i mitt öra att du är Leifs syster son... coolt... känner honom väl ! ;)
/mattias
ja det är häftigt å se dom sprattla omkring.
stämmer bra att Leif är min morbror. ja ganska väl, ska på taco kväll hos dom i feb... en liten grej som ordnades när vi gifte oss, vi fick välja en familj i månaden att hitta på något med å i feb så ska det vara tacokväll i grimslöv är det sagt :)
har hört att man ska höja totalvikten för B-körkort på bil å släp från 3500 till 4200kg.
vet du lr har du hört något om detta??
//Pontus
nej det har jag inte.... verkar ju lite lustigt med en sådan höjning.
annars allt väl?
/mattias
annars allt väl?
/mattias
annars allt väl?
/mattias
annars allt väl?
/mattias
ja jag tycker oxå det verkar lustigt, men har hört från flera personer att det är på tal om att göra det
jodå det är bara fint.
hur är det själva då??
//Pontus
okej! ja det verkar mycket märkligt..
jodå det rullar på...
är ni laddade för morgondagen?
/mattias
japp, är laddade till max.
frågade vägverket om totalvikten å den ska höjas, är visst någon EUanpassnig.
http://www.vv.se/templates/NewsPage____19440.aspx
//Pontus