Inlägg från: Cyrus |Visa alla inlägg
  • Cyrus

Tvilling pappor runt Växjö?

väntar tvillingar i maj, ser fram emot att klippa navelsträngen. väntar dock på att få känna lite sparkar snart.

• Cyrus

marnesson:
    tack tack, just nu har vi en 9-5, men ska byta till en lite större bil, så vi kan få plats med både barn, hundar å barnvagn

• Cyrus

tjohoo. kände sparkar för första gången ikväll. roligt roligt

• Cyrus

japp vi har en kombi. vi har köpt en vanlig twin cerox å har oxå lite problem med dörren här hemma då den är j*vligt smal så idag har vi varit å kollat på en ny (ännu mer jobb). 

är planerade den 25maj. 

tvillingkursen vi ska på är på torsdag.

• Cyrus

ja det känns som en bra vagn.

ja jag har tvillingar i släkten men vi väntar enäggs så det hade inte något med det att göra. jo torsdag är det, var hos barnmorskan idag å hon sa mä att det var på torsdag, 14:30 stämmer alldeles utmärkt

vad ska ni ha för färg på vagnen?

//Pontus

• Cyrus

själva ska vi ha en racing red. frun ville ha jungle lime men jag lyckades övertala henne, varenda liten fläck skulle ju synas på den. dom flesta tvillingvagnarna vi kollade på på nätet var sådana som hade använts till syskon å en sådan ville hon inte ha.
    tycker inte heller att trehjulingarna är snygga + att det känns som att dom ska välta när man svänger

//Pontus

• Cyrus

nej har inte mätt så den passar, men vi måste ju ändå byta så hundarna kan få plats.

ja det kvinliga könet har rätt bestämda åsikter.

vet ni vad det är för kön på era bebisar?

//Pontus

• Cyrus

det är två blandraser. chefer mm

jo visst hade det varit spännande å vänta å se, men dom små liven var rätt så villiga med att visa vad dom är förnågon sort.

//Pontus

• Cyrus

vi såg det på rutinultraljudet, men vi hade gjort några ul tidigare så det var inte på den första, det var typ den 4-5 gången

//Pontus

• Cyrus

ja det är häftigt å se dom sprattla omkring.

stämmer bra att Leif är min morbror. ja ganska väl, ska på taco kväll hos dom i feb... en liten grej som ordnades när vi gifte oss, vi fick välja en familj i månaden att hitta på något med å i feb så ska det vara tacokväll i grimslöv är det sagt :)

• Cyrus

har hört att man ska höja totalvikten för B-körkort på bil å släp från 3500 till 4200kg.
    vet du lr har du hört något om detta??
    //Pontus

• Cyrus

ja jag tycker oxå det verkar lustigt, men har hört från flera personer att det är på tal om att göra det

jodå det är bara fint.

hur är det själva då??

//Pontus

Svar på tråden Tvilling pappor runt Växjö?