Inlägg från: marnesson |Visa alla inlägg
  • marnesson

Tvilling pappor runt Växjö?

Skulle vara kul att komma i kontakt med någon tvilling pappa. Blivande eller befintlig spelar ingen roll!

skriv gärna en rad eller två om tips eller funderingar!

• Svar på tråden Tvilling pappor runt Växjö?
  • marnesson

Låter som om jag får sluta jobba extra om helgerna. Just nu kör jag ett par helger i månaden... men nu får det vara nock. :)

Villa på landet har vi.

men hur var förlossningen?

är ganska nervös, för att jag ska svimma när jag ser min älskling ligga där å ha ont...

något bra tips på det?
    känns som att har man klarat tvillingar ett tag så är det nog inget som man inte klarar av. =)

• marnesson

*phuust*
    får nog gå i ide låter det som ;) lär ju bli en riktig holmgång :)

nejdå... tror nog att vi orkar med det..

det jobbigaste är ju väntan... vill ju bara att det ska var förlossningsdags.

klippa navelsträng? är ni gaalna? det skulle jag aldrig klara.

/mattias

• marnesson

cyrus....

grattis! vad åker ni för vagn?

/mattias

• marnesson

grattis! har bara haft lyckan att känna dom 1 gång... rätt märklig känsla :) okej... ¨ker ni 9-5 kombi då? det gör vi... har ni kikat något på barnvagn? eller ni kanske redan köpt!?

vi köpte en emmaljunga twin cerox 360 kändes j*vligt smidig
    men det lär bli problem i dörrposterna då jag har för mej att den är 80 cm bred:)

vilket datum är ni planerade?

ska ni på tvillingkurs nu på fredag?

• marnesson

okej... det är fina vagnar det! känns som bra kvalite´e.... kollade lite på teutonia... men det kändes kass.

okej... 25 maj... typ en månad efter oss då... :) 31/4

har ni tvillingar i släkten?

det var kanske på torsdag jag skulle dit? :) vet iaf att det var både torsdag och fredag.. ena dagen ul å andra kurs :)

kan det ha varit vid 14:30?

/mattias

• marnesson

okej... då är det nog samma! :)
    sambon ville ha en svart... så blev det! hon hävdade att det var mest praktiskt.. och får nog hålla med om det.
    har kollat endel på blocket... men det finns ju knappt några tvillingvagnar ... om man nu inte vill ha en trehjulig... tycker dom är skitfula med liggdel..
    annars är ju utbudet rätt stort på duo vagnar...
    jaha.. enäggs.

/mattias

• marnesson

absolut... det är ju som mercedes misslyckade paketbil.
    var faktiskt oxå sugen på racing red, den är riktigt fin... men man får ju knappt bestämma över sig själv *asg*

har du mätt så vagnen passar i skuffen på saaben? min sambo satt det inte spelade någon roll... hon skulle bara ha den vagnen... åker väl klart på att byta bil med... *suck*

/mattias

• marnesson

okej... vad är det för hundar?? hade en boxer innan, men vi lämnade över honom till mina föräldrar när vi fick reda på att frida var gravid. kändes lite jobbigt med hund och twins. han är rätt "på" om man så säger.

men ni verkar ju hårda som kör både och.

nej vi har inte kollat det. men vi ska fråga på ul på fredag om det är samma kön. lite överraskning är ju aldrig fel!

/mattias

• marnesson

jasså?
    såg ni det på första ul?

/mattias

• marnesson

okej... vi har bara varit på ett än så länge :( men det blir ju nummer två på fredag ;) är bland det tuffaste jag varit med om... se de små knoddarna ligga där å "fightas" :)

en fågel viskade i mitt öra att du är Leifs syster son... coolt... känner honom väl ! ;)

/mattias

• marnesson

nej det har jag inte.... verkar ju lite lustigt med en sådan höjning.

annars allt väl?

/mattias

• marnesson

annars allt väl?

/mattias

• marnesson

annars allt väl?

/mattias

• marnesson

annars allt väl?

/mattias

• marnesson

okej! ja det verkar mycket märkligt..
    jodå det rullar på...
    är ni laddade för morgondagen?

/mattias

Svar på tråden Tvilling pappor runt Växjö?