• Cina72

Snart är det dags!! Del 2

miss maple, hej...jag hade nog ringt eller åkt in för att kolla det...kan vara att det har fäst och att du får lite biverkningar.
    kan även vara att det gått åt skogen!
    Moland värk har jag haft vid alla mina insättningar...så det är normalt. och även haft så brunaktiga blödningar...men inte att det ha blivit mer rött. Jag hade absolut kollat mig!
    Hoppas verkligen att det inte är galet kram Cinus

• Cina72

men som sagt det kan ha fäst och att du får sådan biverkningar behöver inte vara något konstigt alls...har du några kramper?
    kram
    Cinus igen

• Cina72

Hejsan, hur har det gått idag? Har du pratat med sjukhuset? Fortfarande små blödningar? Tänkte på dig massor i går kväll.
    Kram Cinus

• Cina72

Nä, usch...ledsen för din skull. Hoppas att du orkar kämpa vidare. Stor kram Cinus

• Cina72

OJ oj, det går verkligen upp och ned för dig gumman! Kan det vara så att ägget har fäst och att det i samband med det kom en del blödningar och nu har det stannat upp? Vill inte ge dig falska förhoppningar...men det kan ju vara så. Jag själv har haft det så vid insättningar. Var din test dag snart? 8/6 om jag inte minns alldeles galet?

Kämpa på!

Kram Cinus

• Cina72

Kram ifrån mig med! Samla krafter och kämpa på. Vi är ånga som hejar på och tänker på dig/er. Kram Cinus

• Cina72

ÅÅååå, nu e jag oxå med igen! Hoppas med hela mitt hjärta att det skall gå vägen denna gång miss maple! Jag skall följa dig hela långa vägen. Stor kram Cinus

• Cina72

Blir så glad att jag snyftar! Så härligt underbart! Massor av grattis! kram cinus

Svar på tråden Snart är det dags!! Del 2