• miss maple

Snart är det dags!! Del 2

Fick veta att den förra tråden var stängd för svar så jag startar en fortsättning.

Känner att det för egen del kan vara skönt att kunna skriva av mig nånstans om det som händer.

Vill bara tacka alla er goa människor som stöttat mig i allt det här jobbiga.
    på er!

• Svar på tråden Snart är det dags!! Del 2
  • miss maple

Nån som kan hjälpa mig med lite tips?
    Jag har i ca 5 dagar haft molvärk i högra nedre delen av magen samt att det har kommit brunt till och från.
    Igår kom det lite rött men det försvann.
    Nu ikväll kom det mer rött när jag torkade mig.
    Efter det har det kommit en liten liten röd fläck.

Sen så har jag ont typ i blygdbenet och på sidorna av slidan.
    Känns nästan lite bedövat med.

Nån som upplevt detta?

//En rädd miss maple

• Cina72

miss maple, hej...jag hade nog ringt eller åkt in för att kolla det...kan vara att det har fäst och att du får lite biverkningar.
    kan även vara att det gått åt skogen!
    Moland värk har jag haft vid alla mina insättningar...så det är normalt. och även haft så brunaktiga blödningar...men inte att det ha blivit mer rött. Jag hade absolut kollat mig!
    Hoppas verkligen att det inte är galet kram Cinus

• Cina72

men som sagt det kan ha fäst och att du får sådan biverkningar behöver inte vara något konstigt alls...har du några kramper?
    kram
    Cinus igen

• miss maple

Tack för svar.
    Jag ska ringa HS imorgon så får jag höra vad dom säger.

• miss maple

Jag hade som värk tidigare ikväll.
    Tog en alvedon så nu är värken där borta iaf.

• miss maple

Ja det stämmer mumsen.
    Önskar vi har den turen.

Är inte nåt vidare uppåt just nu.
    Tack för tummarna, jag behöver dom och allt hopp som finns eftersom jag inte har det själv just nu.

• Ciiaa

Hej under alla mina insättningar har jag inte känt något. Första gången vi gjorde äd fick jag några dagar efter insättningen en mulande verk och morgonen där efter kom det en liten blödning med slem. (tror att det var det en fostret som inte vill hänga kvar)

Min andra insättning fick jag en större blödning och en jätte slem klump resultat ingen graviditet.

Mitt tredje försök så blev det ingen blödning med resultatet blev istället twins =)

Men det är väl olika hur man reagerar ....

Lycka till!

Svar på tråden Snart är det dags!! Del 2