• Emmiez

Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 5)

VA?? måste vara över 23?? fy va elakt... tur att inte ja bor där

trist, då hoppas ja verkligen det händer av sig själv så ni slipper vänta ända till då..

• Emmiez

så är man altså 22 och har försökt (som jag) i 3,5 år, så får man ingen hjälp?! fy va hemskt.. jobbigt situation måste jag säga.. är glad att dom inte har så här..

• Emmiez

Jag tycker inte det är rätt att ha en åldersgräns..

Men det är säkert (ursäkta fördommarna) några gamla kärringar som inte varit barnlösa själva som anser att "dom är unga dom kan vänta, dom har gott om tid på sig...." osv..

• Emmiez

diidaa:
    Vad är det för gyn kontroll? det enda jag gjort förutom varit hos gyn för barnlösheten är cellprovs kontroll, och där gör dom iallfall inte alls samma som på en utredning.
    Men VUL kan dom kanske göra på vanligt besök, men enbart vul ger inte så mycket, så det bästa är ju att göra en riktig utredning..

• Emmiez

diidiaa:
    okej, får hoppas det går bra då hoppas han har nåt bra att komma med

• Emmiez

snobben:
    välkommen hit..

Du kan lägga in dig på listan, man skriver in sig på datum när man har nästa beräknade mens, vet man inte skriver man på 0:an

• Emmiez

snobben:
    du skriver in dig på nästa månad
    har du regelbunden mens är det ju lätt att bara skriva in nästa förväntade mens..

funkar inte riktigt lika bra för mig eftersom min mens kommer allt mellan varje månad till som nu 4 månader sedan sist..

• Emmiez

Bisquit:
    Jobbigt det där med provsvaren fattar inte varför det alltid ska bli en massa strul

• Emmiez

Bisquit:
    ja tror dom gör det också faktiskt, men att man inte märker det lika lätt.. sen kan det ju vara så att för barnlöshet behövs papprena mer än för öra näsa hals, därför "märks" det mer om dom försvinner..

• Emmiez

skatti:
    Varför vill dom att ni väntar? är det för att det är sommar och många är lediga eller nåt annat?

vi skall fortsätta med behandlingen efter sommaren för då har dom tid att ta in oss på flera besök eftersom det skall kollas en massa olika saker, om jag får äl, hur det blir osv.

Svar på tråden Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 5)