• Emmiez

Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 5)

Nu är det bara 6 dagar till jag ska till gyn

har mensverk också vet inte om mensen är på väg, men ja hoppas den kommer snart.. har inte haft mens på 5 månader

• Emmiez

lite dött här...

hur går det??

Själv längtar jag till måndag.. kör nedräkning bara 3 dagar kvar nu tills vi ska till gyn

• Emmiez

sunny79:
    Det är bra när man inte känner igen någon
    Det bästa är ju om alla bara försvinner härifrån, vi vill ju inte behöva vara på en sån här lista, men ja förstår hur du menar..

Lycka till till dig också

• Emmiez

Tänkte berätta hur det gick hos gyn idag

Besöket idag gick bra.. Sambon ska lämna spermaprov..
    Jag har gjort spolning idag, och det verkade vara fritt fram, inget stopp i äggledarna. Gjorde VUL och det var inte lika många äggblåsor som sist vilket verkar positivt, pcon verkar blivit lindrigare troligen tack vare att jag gått ner 15 kg.
    Jag lämnade blodprov också så får vi se hur det är.
    Får provsvaren om en månad eller så.

Om simmare ser bra ut så blir det äl-stimulering i augusti. efter all semester och allt sånt.
    Har tänkt gå ner (minst) 5 kg tills dess, det ska jag nog klara på 3 månader

• Emmiez

pissypopi:
    Ja det känner jag också Är väldigt glad

• Emmiez

pissypopi:
    Det är klart jag hoppas på det också, men jag tar en dag i taget, får se vad som händer när vi kommer dit

• Emmiez

pissypopi:
    har nog missat, men vet ni varför du inte blivit gravid, har ni gjort utredning eller så?
    För min del är det ju inte så lätt att bli gravid, oavsätt om jag tänker elller inte, eftersom jag inte har äl, så måste jag ju få det innan jag kan bli gravid.

• Emmiez

Okej, då förstår jag..
    hoppas att det tar sig av sig själv då

• Emmiez

hur kommer det sig att ni inte får komma till kön förrän februari då?

Svar på tråden Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 5)