Norrköpingstråden del 7
Matilda, vd kul att Ester gillade purén, vad blev det för smak? Stella fick smaka mosad banan idag. Det var kladdigt och gott .
Matilda, vd kul att Ester gillade purén, vad blev det för smak? Stella fick smaka mosad banan idag. Det var kladdigt och gott .
Det blev nog bara nån tesked eller två, är lite feg av mig och börjar försiktigt. Majspuré låter smaskigt, det kanske man skulle testa... ja till Stella alltså
Matilda, ja visst ser hon lite lätt chockerad ut . Hon sitter i sin babysitter, ska nog köpa barnstol snart så hon kan sitta med vid matbordet. Börjar ju bli lite trist att sitta nere på golvet.
Har Ester fått till det med bajsandet efter purén? Stellas bajs luktade apa idag, med små svarta trådar i. Bajset var finare innan bananen introducerades, helt klart... .
Tingan, Grattis till er lilla kille! Låter ju som att han har kolik. Tycker ni ska prova minifom, det är jättebra mot kolik.
1malle, tack... . Hon såg nästan lika förvånad ut idag igen när hon fick banan, men hon skrattade och hoppade upp och ner som en liten tok så det var nog uppskattat. Idag köpte jag några burkar morotspuré på ÖB för 2 kr/st. Hoppas det blir lika uppskattat...
Concordia, GRATTIS!
Är det förresten nån som är sugen på fika på måndag? Ett besök på Färjargården skulle ju sitta fint om vädret håller i sig.
Concordia, har du fått några fina presenter? Tårta? Frukost på sängen? *nyfiken*
Kl 13 på Färjagården imorgon låter väl bra, passar oss fint .
Jag fikar gärna imorgon vid 13. Färjargården känns ju självklart med detta väder.... pust och flämt...
Tack för trevligt fika idag!
1malle, vad jobbigt för lilla Ola, hoppas det blir bättre i kväll. Ska väl komma lite svalare väder nu. Stella mår ungefär som vanligt, sover kanske lite mer på dagarna. Jag försöker amma lite oftare, för vatten vill hon inte ha, hon bara tuggar lite på nappflaskan. Ikväll har hon slukat ännu en miniportion med gröt, hon är grötfrälst .
Jag tror att vi kommer imorgon. Skulle eventuellt få besök av några kompisar men det verkar som de inte kommer, så då fikar jag gärna .