Norrköpingstråden del 7
MG: har hört att det kan bli så ibland om man har väldigt tjockt och långt hår. Tråkigt! . Och så mycket jobb för ingenting... Fast jag tyckte du var fin i håret när vi sågs sist .
MG: har hört att det kan bli så ibland om man har väldigt tjockt och långt hår. Tråkigt! . Och så mycket jobb för ingenting... Fast jag tyckte du var fin i håret när vi sågs sist .
Vi hade också jättetrevligt, tack tack!
Kom på när vi kom hem att jag inte tagit med några nycklar eftersom sambon var hemma på lunch när vi gick och jag inte behövde låsa. Så vi fick sitta och vänta tills han kom hem... typiskt... han var ju liksom där i Färgargården så hade jag kommit på det lite tidigare, men är man senil så är man...
Vi fikar gärna igen i veckan, vad sägs om torsdag eftermiddag?
1malle
Ok, alltid får man lära sig ngt nytt
Själv fick jag igår veta att jag har tveksamt skydd mot röda hund. Min bm ringde mig igårkväll för att tala om det och frågade om jag vaccinerades på bb. Enligt henne borde de gjort det, vilket de ju inte gjorde. Så nu måste jag kontakta infektionskliniken för att ordna med det. Är väl bäst att inte visa sig skraj när lillpluttan snart ska få sin första vaccination...
Jag ääälskar sushi, jag hänger gärna med! Kan tillägga att det slank ner några bitar sushi under graviditeten eftersom jag höll på att gå under av abstinens...
tindrande, och jag som var övertygad om att det var jag som hade världens sötaste barn
Hoppas ni hade trevligt på fikat! Ber om ursäkt till er jag träffade på stan för att jag typ är blind och väldigt seg .
Idag har vi beställt en tvättmaskin med torktumlare - hurra!!!!!!!!
Vi hinner nog inte till fikat, väntar på tvättmaskinen... Ha det så trevligt! De har säkert saknat oss på Peters...
Låter som en toppenresa, Kissekattmamman!
Vi ska försöka hinna med lite fika imorgon, blev ju inget förra veckan för våran del.
Idag har vi varit på babysim för första gången. Stella verkade tycka det var ganska kul, hon såg väldigt förundrad ut och kikade runt lite förvånat. Hon var glad ända tills hennes pappa nästan dränkte henne (överdriver lite) och hon fick en liten kallsup, det var inte så populärt och hon grymtade argt och blev lite ledsen. Men det gick över ganska snabbt.
Tack alla fikamammor (och pappan) det var jättetrevligt - som vanligt!
Nu har jag varit duktig och tagit hand om tvätten, dammsugit och torkat golv, men som vanligt glömde jag att damma... ja ja man kan inte göra allt... Nu har jag förtjänat att mysa i soffan... Kom på att sambon har afterwork idag så det känns ju lite trist. Kanske får trösta mig med lite gottgott...