Inlägg från: Tindrande |Visa alla inlägg
  • Tindrande

Norrköpingstråden del 7

Tingan

var uppmärksam på om du får huvudvärk, blixtrar framför ögonen, tryck över bröstet eller yr.....
    mår du d¨ligt imorgon också, tycker jag du ska ringa sjukvårdsupplysningen, du kanske behöver åka in för att kolla ditt urin och blodtryck.
    Hoppas att du snart mår bättre!

Själv har man ju råkat ut för maginfluensan.....medans jag är förkyld.....
    Så satans trött på det här nu.

• Tindrande

På torsdag ska jag nog kunna komma. Får se om grabben kanske hakar på.

Tingan,
    värmen är jobbig när man är gravid, den gör ju så man svullnar mer också.
    Fast första tiden efter så kommer du hata värmen med, för man svettas så mycket av alla hormoner.
    Nu har du inte långt kvar gumman!!!!

• Tindrande

är det ingen med barn runt 3 som kommer på fikat idag? Tänkte ta med mig grabben nämligen....och han är rätt trött på bebisar tror jag

• Tindrande

var på hörselkontrollen idag, och min lilla tjej blev inte godkänd....
    hon sa att det bara kunde vara fosterfett eller vax som var ivägen, så vi ska på en ny mätning om 2 veckor.
    Usch, nu kommer jag vara orolig över det också

• Tindrande

Kenzie

nej,vänta tills efter sommaren. Du kan bleka den eller få infektion, och då kan den bli paj, så du måste göra om den.
    Jag skulle göra hos nån som är legitimerad. Jag gjorde min första svart, men fy vad jag ångrar mig idag. Den blev inte så snygg med färgen.

• Tindrande

Kenzie

hihi, med svart menade jag inte färgen

Jag har en ying yang på bröstet, och en ros med stjälk i svanken.
    Vill göra mina barns namn också, men har inte hittat nåt snyggt ännu.....

• Tindrande

Kenzie

jag menade svart som, ej leg, ej skattat....lite smått illegalt.

Den jag har på bröstet gjorde jag när jag var 15....idag vill jag ta bort den. Den kommer ju inte vara rund direkt när jag blir äldre

Jag kan nog fika närsom......

• Tindrande

Mamma Fia

Grattis!!! Vad härligt!!!!

Kanske kan på onsdag, beror på om Fredrik kan ta Gabriel, orkar inte ta med honom känner jag. Vill kunna sitta och prata i lugn och ro, vilket är nästintill omöjligt med en 3 åring med spring i benen

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7