Norrköpingstråden del 7
Fredag passar mig med.
Kenzie, kanske kan vi ta en lunch på sushi baren innan?
Fredag passar mig med.
Kenzie, kanske kan vi ta en lunch på sushi baren innan?
Jag kan inte äta sushi idag. Fredrik har blivit sjuk så han kan inte ta Gabriel, och att sitta äta sushi med Gabriel känns inte så lockande.
Men jag kan komma på fikat
Låter bra Kenzie
Då ses vi vid 12.
Håll tummarna för mig, tänkte försöka få min son klippt idag.....eller om han totalvägrar
Linkan
Du glömde er mugg,så jag tog med den.Du får den vid nästa tillfälle!
Tack alla för en trevlig stund!
Badprinsessan
STORT GRATTIS!!!
himlans vad skoj, ni har ju väntat ett tag på erat plus va?!
Lycka till nu!
1malle
*s* att få ut 32 lax i månaden, och det bara 1 av dem är nog få förunnat
1malle
Bredbandsbolaget har jätte bra internet, men deras kundtjänst är ju helt otroliga!!!
De har stängt av oss 3 ggr, med motiveringen att vi inte betalt faktura.....och alla 3 gångerna så har vi fått rätt, men man har ju fått lov att ringa flera ggr så man får prata med nån som vet vad de gör.
oj, har ni redan fixat med dop?
Jag har inte ens tänkt tanken.....
Tänkte kolla lite här, eftersom det är en del som nyss fött barn.
När försvann era stygn?
För här har det gått 4 veckor, men de är fortfarande kvar, och jag hade ju bara 2.
Kommer inte ihåg hur lång tid det tog förra gången
ha det så kul på fikat, själv har jag blivit dunderförkyld.....igen.
Tingan
säger som malle, sno med dig trosor och bindor hem
ang amningsinlägg, så har jag aldrig använt dem. Mina bröst läcker inte så länge jag har bh på mig, så köp inte för mycket, det är inte säkert att du behöver dem.
ang salvor så får man små "prova på tuber" i väskan man får på bb, iaf fick man det när jag fick grabben. Och de räckte, han blev aldrig röd om rumpan, så jag använde det bara 1 gång.
Det är lätt att man köper för mycket, och så visar det sig att man inte behöver det. Man kan ju köpa de där små sakerna efteråt