• M G

Norrköpingstråden del 7

1malle: inte skoj. Vi är vana vid att fk strular (nu var dt eju inte riktigt så för dig men ändå) så vi vet hur det är att vrida o vända på varenda slant i väntan på att pengarna ska komma...
    Hoppas det löser sig fort. Det lönar sig att ligga p åo ringa o ringa o försöka få dom att ge ut pengarna tidigare.

Tingan: Lycka till imorrn!!! Allt kommer att gå jätte bra! Skriva gärna en förlossningsberättelse, sen i framtiden, när du har mer tid

• M G

1malle: klart du inte är gnällig. Sån himla otur du verkar ha. Hoppas det löser sig till det bästa nu.

LJ80: har varit inne o kikat o lämnat avtryck i gb:n
    En riktigt fin kille har ni!

• M G

Mamma Fia: Grattis till + !!!!!

Ang fika, vi ska till bvc för Sebbe ska få spruta (ujuj, säger jag ängsligt), men jag tror det var 11.30. Men det kan hända att vi måste till gamla lägenheten o tömma den för har vi en jäkla tur så kanske en tjej ville ta den redan från 1:a juli. Men blir det bara bvc o inget mer så kommer vi.
    Blir det Färgaregården vid sol o Peters vid icke sol??

• M G

Förresten, usch, om ca45 min ska jag vara hos tandläkaren... Har fått nån inflammation där min visdomstand är så jag har inte kunnat ätit o knappt kunnat prata. Gör så förbenat ont... Är lite nojig då jag är rädd för sprutor o tycker tandläkare rent genrellt är lite obehagliga

• M G

Jag glömde totalt bort det hela. Hade iof inte varit så mkt till sällskap precis då tanden fortfarande värker. Kan ju knappt äta o än mindre prata. Sitter nästan o dregglar lika mkt som Sebbe, haha

Var på bvc idag o Sebbe fick sin 3-mån spruta. Gick kanonbra! Han sa inte ett pip o en halv sekund senare satt han o log. Knasiga unge! Jag som var så nojig innan, skönt att det är över nu o att det gick så bra.

1malle: Tack, det blev inte alls farligt. Hon kikade snabbt i munnen, konstaterade att det var inflammerat o skrev ut pencillin. På tors däremot ska de göra ett ingrepp o skära bort en del av tandköttet *huga*

Hoppas din sambo hittar ett nytt o bättre jobb snart.

• M G

Nu har jag också (äntligen) röstat på Ola!

Minimalla: vilken söt bild på Stella!

GRATTIS TINGAN till pojken!! Ska in o läsa din berättelse o kika på bilderna

Concordia: Grattis på födelsedagen!... lite sent, men har inte varit här o läst på några dagar...

Fika på mån... jag som så gärna vill, men vi ska till Nykvarn då o ÄNTLIGEN hämta hem datorn! Vad synd, men jag får hoppas på att nån vill fika senare i veckan el nästa vecka istället

luull: Låt det ta sin tid. Vi flyttade för ca 1 mån sen o är långt ifrån klara med nåt här hemma. Jag skulle aldrig i livet släppa in nån på besök så som det ser ut här just nu... Haha. Men jag orkar inte med mer än vad jag orkar med o jag tänker absolut inte pressa mig. Visst är det skönt att få allt klart, men det finns så mkt annat jag prioriterar just nu... som en liten gosse tex

• M G

Vi har också gett Sebbe lite nu o då avsvalnat kokt vatten.

Jag tar jätte gärna en fika senar ei veckan. Hur ser tors el fre ut för er?

• M G

Jag ska till Timjan kl 14 så jag hinner inte fika innan. Vad synd. Hoppas det blir fika nästa vecka också.

• M G

Hej alla!
    Här är vi dundersjuka hela bunten! Vi har varit det i flera dagar nu o jag får panik o klättrar på väggarna!

Stackars Sebbe hostar o har snuva, men febern har gått ner iaf, som tur är.

1malle & Kenzie: Jag hade jätte gärna fikat med er om de varit ok, men jag vågar inte för ifall vi dels fortfarand eär sjuka el om vi fortfarande smittar. Vill inte att ni ska behöva få det vi har.

Nanny Ogg: Vad spännande! Hoppas det händer nåt snart!

• M G

Kaya: hej o välkommen!

Jag är relativt nyinflyttad till Norrköping o ännu mer nyinflyttad till Klocket
    Ektorp vet jag inte alls, vet inte ens var det ligger
    Klocket tycker jag är helt ok. Nu har vi lite otur att hamna på en gård där det dels bor 2 16-åringar (tror jag dom är) som åker moppe på innergården i tid o otid (mitt i natten oxå) o som bråkar med nån annan här på gården (slagsmål), sen kan det vara en del oväsen i form av basketspel, hög musik sent på natten osv. Men det är ju på den gården vi bor på.
    Det jag gillar med Klocket är att själva radhuset är helt ok, skogen ligger precis runt hörnet o Hyresbostäder (som äger radhusen) är väldigt tillmötesgående (hittills iaf ).

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7