Inlägg från: Minimalla |Visa alla inlägg
  • Minimalla

Norrköpingstråden del 7

1malle, det är lugnt, vi får umgås mer nästa gång!

• Minimalla

Kenzie: Korpen har hog platser kvar, de ringde mig igår och frågade om vi ville babysimma till hösten i sandbyhov (vart ligger det?) Jag mailade dem för ett tag sen och fick då som svar att man fick anmäla sitt intresse och då sättas upp på en lista. Men vi går ju på tummelisa nu i ringdansen, så vi ska väl gå kvar där till hösten.

• Minimalla
    1malle, skönt att höra att det gick bra idag. Vi ska ta sprutan på tisdag, precis som du så är jag ganska så nervös nu innan...

Sushi och fika på fredag låter ju lockande... eventuellt ska vi till linköping och hälsa på en nykommen liten bebis, men annars hakar jag gärna på. Jag avvaktar lite om det är ok...
  • Minimalla

Stella ska vaccineras imorgon vid 10.30 så vi kanske inte kommer på fikat, det beror på... är hon pigg och glad så kommer vi såklart.

Är det Peters som gäller eller? Kanske som vanligt: soligt=färjagården molning/regn=peters?

• Minimalla

Hoppas ni hade trevligt på fikat idag. Vi stannade ju hemma... blev så trött. När vi kom till BVC hade sköterskan glömt bort oss, väntade i 40 min helt i onödan. Sen fick vi en ny tid till eftermiddagen. Så nu har Stella fått sin första vaccination. Hon blev givetvis helt förtvivlad, men det gick över nästan på en gång. Åh, hon var så duktig!

• Minimalla

Nu är vi tillbaka från Stockholm, det var lite läskigt att köra men gick bra.

Vi fikar gärna på onsdag!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7