• Mims

Överstimulerad

Venus!!!

Jag behöver inte ta nässprayen utan går direkt på sprutorna. BM förklarade att jag inte behövde det då mina p-piller och sprayen skulle ha samma effekt..

Det var riktigt spännande att lära mig injektionstekniken.. (Fast jag var ju inställd på en spruta per kväll??) Enl henne så skulle jag ta en varje kväll i 5-6 dagar sen skulle jag till HS för att se hur många äggblåsor jag har för att ev öka eller sänka doseringen i sprutan, därefter blir det två sprutor per kväll, en för äggen och en för att förhindra ägglossningen.. För att till sist ta ägglossningssprutan.

Så "pennan" använder jag för äggen och de "vanliga, färdiga sprutorna" för att förhindra ÄL och den tredje för att sätta igång allt....

Fasiken, jag läääängtar!!

Så fort jag får mens så ska jag ringa HS och påbörja sputan dagen efter, om jag förstått det rätt!

Kraaaaam

• Mims

Venus

Kollade precis vilka sprutor jag ska ta och den jag börjar med är Purgegon, efter ett gäng dagar ska jag kombinera den med Orgalutran för att till sist avsluta hela procedutren med Ovitrelle.

(Undrar varför jag får ta den andra sprutan när inte andra behöver?) Två sprutor per kväll i ett par dagars tid är ganska mycket ändå...

• Mims

Venus

BM skrev ut Suprecur till mig men när hon fick reda på att jag äter p-piller så sa hon att det inte behövdes och att det var rätt mycket biverkningar av den, så jag är rätt glad att spruta..

Men det var iofs innan jag visste att jag skulle få två sprutor att ta på samma gång...

Men men, det går nog bra ändå!

Svar på tråden Överstimulerad