-----Rökning under graviditeten-----
skrattigtjej: ja det märks att du bara e 18!!!
skrattigtjej: ja det märks att du bara e 18!!!
du fick inte nåt på hopp.. idiblon gav dig fakta, och jag tycker inte du verkar vara en mogen 18 åring! jag har sj rökt under hela min grav..(dock inte stolt) men jag vet hur fel det var.. och såhär i efterhand vilka påföljer det kan bli.. men få det inte att låta som att det vore vatten! och att shit asså det e inte alls farligt för det e det tyvärr,
skrattigtjej: det e lika farligt att röka som passivrökning ja! vartvill du komma??
Kimmis: men heej har du hittin in hit igen! roligt o de dig nä absolut inte men när man märker hur små vissa är kan jag anmärka på dem.. det finns "vuxna" unga och "omogna" unga! anledningen till att jag skrev väx upp till dig var för du hade en tråkig attityd utan anledning och till skkrattigtjej för hon pratade om rökningen som om den inte vart farlig..
tar ni åt er av sånt trams? då kanske ni känner er små då vad vet jag?
nä.. nu skall jag gå och ta hand om min son som just vakna! godnatt på er alla
kimmis: jaja sorry att jag kallade dig det.. i mina öron lät det inte så dumt som det kanske gjorde i dina.. men jag hade säkert inte velat bli kallad för det av nån som var ett par år äldre mig heller så.. som jag sade för mig är det bara tomma arga ord.. hoppas ok
annesophie: detta här med bm o rökning osv.. min bm sade faktiskt till mig att
---->klarar du absolut inte av att sluta röka helt( då jag hade kämpat i flera dagar men trillade dit åter) så minska ner på rökningen så mycket du kan för mår du inte bra så gör inte barnet det heller. hon var inte glad åt det men tyckte då det var bättre att jag rökade ett par ciggaretter om dagen.
kimmis: så e det att vara gravid
annesophie.. ja det kanske är så
kimmis.. lycka till o grattis
nu säger jag godnatt
åh ännu en tråd om rökning... ge er! låt oss rökare vara ja.. vi begår ett BROTT vi vet det
menade givetvis inte ts..
misskicki:
tror ju de flesta rökare innerst inne skäms för att dem inte kan sluta och är helt villiga att ge upp röökningen för att dem blivit gravida.. jag rökte själv underhela graviditeten (dock 5-6 om dagen) och vissa blickar kan ju verkligen döda....