• nusse1

-----Rökning under graviditeten-----

• nusse1

Det säger sig ju självt hur mkt skada barn tar av rökning när så många vuxna dör och får svåra sjukdomar pga av just rökning!! Jag slutade för två mån sen utan att va gravid så hade jag haft ett barn i magen finns det inte att jag skulle kunn ta 1 BLOSS!!!!!

• nusse1

Ja gud ja, men folk får gärna anmäla mej. kan det lätta deras dåliga samvete över vad dom orsakar sina små foster via rökning så gärna för mej... Jag e skittrött på folk som inte tål sanningen!! Då skall man bennemej inte diskutera heller!!!

• nusse1

Nu skall jag ut å träna Vi kanske hörs här igen eller har du gett upp Hej så länge...

• nusse1

synd att det är så!! gammalmodigt!! tror det kommer ändras rökning kommer säkert bli förbjuden!

• nusse1

ja visst kan inte fatt det man blir ju mållös Man borde tänka längre än näsan räcker...

• nusse1
    Skitbra!!!!! E ju så rätt! Varför skall den lille i magen få andas in rök när en sjuttonåring inte får det enl lag?? Dessutom kan ju barnet bli missbildat å allting av röken!!
  • nusse1

Jag med!!! jag fattar inte ens att giftet är lagligt alltså!! Okej har själv varit storrökare, men e väldans glad att jag tog mig i kragen. Det har jag inte ångrat en sekund!!

• nusse1

Stackare hoppas det snart ger sig, kramar om...

• nusse1

Det tvivlar jag på att dom skulle faktiskt. Man vet ju med väldans många% redan nu hur skadligt det är och folk fortsätter ju ändå!!

• nusse1

...Håller med, vad är det för jäkla inställning alltså? "Jag e ego och jag gör väl vad jag vill" Men tänk lite på ditt stackars barn för guds skull

• nusse1

Nä det vet jag eftersom jag rökat i 14 år, jag e inte här för att omvända gammla inbitna nikotinister utan för att ventilera mina åsikter om denna oerhört grymma och egoistiska handling som att röka vid en graviditet...

• nusse1

Jag håller med dig trancequeen!! Du måste bara gå in i "är det tillåtet att behandla rökare hur som helst?"-tråden den är klockren för dig

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----