-----Rökning under graviditeten-----
*suckar* nu har jag ett barn som skall ha mat..
*suckar* nu har jag ett barn som skall ha mat..
anonym giftig.. jag behöver inte läsa nån bok. tack! jag snusar just för tillfället..
visst är tjatet här hemma kanske välmenat.. men tjat från utomstående kan ja tycka låta dömande
anonym giftig.. var inlägget menat till mig så är jag inte gravid längre.. och ammar inte heller.. så mitt barn kan inte ta mer skada nej
idiblon: ok.. då är nog du en av få.. känns som om alla trampar och stampar på en bara för man väljer något som kanske är fel.. men för det första så är det så att jag som rökare vet att det inte är hälsosamt att röka över huvudtaget, och heller inte då för ett litet barn! men jag som alla människor har fel och brister och min brist är att jag FÖRSÖKTE sluta röka men KLARADE inte av det helt enkelt..
Och då tänker ni andra--> ja hon är en egoist som bara tänker på sig själv och sina behov.. det är väl bara att sluta! då säger jag så här--> ja visst! ni var jätteduktiga och kunde sluta röka men det klarade jag inte av!
o sedan för det andra så har jag fått så mycke tjat av min älskade sambo om att sluta både under grav och nu.. och så fort jag skall gå ut och röka får jag ONDA ÖGAT på en gång! så nu sitter jag här med snus i stället det svider och är jävligt..
men om jag skall sluta så vill jag ha valt det HELT själv och att jag skall känna att detta klarar jag..
gavIDA:om du hade läst lite i tråden så kanske du förstod vad jag pratade med idiblon om!// emmie
idiblon: jag håller på för fullt.. orkar inte med sura miner och tjat mer.. dessutom har min sambo börgat jobba nu vilket innebär att jag inte kan gå ut och ställa mig och röka hela tiden och lämna lillen inne själv.. så det är liksim "lika bra"
gavIDA: Ok
blir så full i skratt.. denna tråden har spårat ut totalt! så här blir det när ett gäng "kärringar" samlas för att få säga sitt! så typiskt kvinnor alltså
idiblon: jag har haft återfall tro mig! har jag ett pack hamma så går det slut föör fort.. men nu e det stopp.. tacka vet jag nickotugg o snus