Anonym (5omdan) skrev 2006-07-12 21:51:10 följande:
Who am I: Skillnaden är.....att det finns personer här som påstår att ALLA KAN sluta att röka, och då har man påstått att ALLA kan någonting som ALLA inte kan. Det är knappast ödmjukt.Exakt vilken del av detta är det som du inte förstår?Sedan har jag fortfarande inte sett något konkret svar på min fråga. Jag undrade var jag hade skrivit att de som har annorlunda åsikter än jag är "körda i huvudet". Du besvarade med att jag pikar om det, men bara för att jag argumenterar för min sak, så har inte DU någon rätt att göra en fri tolkning av vad jag "säger". Eller har du några speciella rättigheter som inte jag vet om?
Har läst dina inlägg nu, igen, och det enda jag kan säga är att du är sarkastisk, nedlåtande och smått elak i din framtoning.
Du snackar om ödmjukhet, ser ingen ödmjukhet alls i det du skrivit.
Tycker bara du snackar stort för att vara en, som alla människor, långt ifrån perfekt människa.
Kan hålla med om att man inte kan generalisera och säga att alla rökare kan sluta bara de vill, så enkelt är det inte.
Men samtidigt ska man kunna acceptera andras åsikter, många tycker det är förkastligt med mödrar som förgiftar sina barn under graviditeten medan en del tycker att det är helt ok att röka under en graviditet.