Inlägg från: stjärnströssel |Visa alla inlägg
  • stjärnströssel

-----Rökning under graviditeten-----

nu måste jag skriva lite..blir så irriterad av rökare som försvarar rökningen!!!
    blääää...

som igår..träffade några bekanta å dom röker såå mycket!!
    å enligt dom finns det inget som säger att barnet mår dåligt å får men!

blir så förbannad när man försvarar en dålig vana!!!

• stjärnströssel

jag önskar att ALLA skulle ha svårt att bli gravida!!då skulle det nog inte finnas gravida rökare!

• stjärnströssel

enligt min bm så blir det lite syre när man röker för barnet..men jag vet inte..tycker bara det är fördjävligt att försvara att inget händer med barnen å att det är överdrift!
    vad vet vi?? det ända vi vet är att rökare oftast dör i förtid.

det må hända att det är mycket som är överdrivet ...men vem säger när det ÄR farlig???det är kanske från individ till idivid oxå.

jag förstår inte att man kan förvara eller tro att barnet mår lika bra av att ha en rökande mamma som en som inte röker..

• stjärnströssel

jag menar när dom är i magen!
    sen kan man givetvis rka när barnen inte är i närheten och självklart är man inte en dlig mamma bara för att manröker...men när man e gravid har jag svårt att finna ord..tycker det är så fel..å förstår att det är svårt..men det finns såå mycket hjälp att få å det GÅR!!det är ju dock ändå ett barn i din mage då!å vad är 9 månader i ett helt liv??

• stjärnströssel

som sagt det gör jag inte!!det är I magen det handlar om självklart!!!sen vad man är för förebild..det är en annan femma..vi har alla våra brister!

• stjärnströssel

ja visst..men nu pratar vi om rökning!

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----