• Who am I

-----Rökning under graviditeten-----

Man borde fråntas rätten att ha barn om man röker och kväver sitt barn under hela graviditeten. Så sorgligt att vi inte kommit längre i utväcklingen än så här, att vissa misshandlar sina barn redan från fosterstadiet.

• Who am I

Maddiz: Men om man absolut måste hetsa om det, kan man inte försöka vara saklig om undvika sarkasm och spydiga svar (säger inte att du har gjort något av ovanstående men många i tråden replikerar på det sätter)

• Who am I

Hur kan man INTE jämställa rökning under graviditet med barnmisshandel? Alla kvinnor som säger att det är deras problem om de röker och att om barnet är skadat vid födsel pga. rökningen är även det dennes problem. Så mao kan jag sparka mitt barn i magen och skadas barnet är det mitt problem, ingenting någon annan ska lägga sig i.

• Who am I
    Anonym (5omdan) skrev 2006-07-12 21:17:19 följande:
    Huskatt: Jag har fler förslag på mammor som inte borde ha barn. T ex de som dömer andra människor och tror att de VET hur andra människor fungerar.
    Ja men då går väl du fetbort på föräldrarfronten.  
  • Who am I
    Anonym (5omdan) skrev 2006-07-12 21:31:10 följande:
    Who am i: Kan du utveckla vad du menar med det?
    Ja du har inte precis visat någon slags hänsyn till andras åsikt i tråden, det du skriver är det som gäller och alla som tycker annat är, enligt dig, helt körda i huvudet.
    Är inte det att tro sig veta hur andra människor fungerar.
Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----