Inlägg från: Anonym (Håller med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Håller med)

-----Rökning under graviditeten-----

håller med dej TS själv röker jag och är gravid har gjort det med alla mina barn

• Anonym (Håller med)

Jag skiter i vad alla andra säger det är min kropp jag gör som jag vill med den och sen om jag är svag ocg dålig för att jag inte kan motstå frestelserna det är mitt bekymmer ingen annans

• Anonym (Håller med)

idiblon hårda ord funkar inte på mej dessvärre :)

men varför ska folk som inte är i samma sitts bry sig ? det finns då mycket annat som ni som inte söker kanske gör fel vem vet inte jag och jag bryr mej inte heller

• Anonym (Håller med)

ÄHHH orkar inte nu ska jag iväg och hämta kidds bye bye får se om jag orkar med mera siskution sen

• Anonym (Håller med)

När jag var gravid med båda min barn så sa min bm att det inte fanns någon studie där det kommit fram att barnen far illa av rökning. och sen sa hon att det kan vara mer skadligt att sluta röka pågrud av stressen mammorna känner av allt påtryck från icke rökare

• Anonym (Håller med)

Håller med dej TS, Det är helt klart vårt val om vi vill röka eller inte. Jag rökte under nästan hela graviditeten och fick en underbar dotter som är frisk. Så inte påverkade min rökning henne. Och hur lätt är det att sluta röka när man är beroende`??

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----