-----Rökning under graviditeten-----
Huskatt: Hur kan du överhuvud taget säga att just tonårsföräldrar talar i mobiltelefon. Det gör man oavsett ålder. Tonåringar står ju inte för allt mobilprat eller?
Huskatt: Hur kan du överhuvud taget säga att just tonårsföräldrar talar i mobiltelefon. Det gör man oavsett ålder. Tonåringar står ju inte för allt mobilprat eller?
Att säga att mamman som rökt får skylla sig själv, jag skiter väl i mamman, jag tycker synd om barnet som inte får skylla sig själv!
Jag vill bara tala om att jag rökte i 11 år, men då vi skaulle skaffa barn slutade jag ett halvår innan vi skulle börja för den sakens skull. Då jag inte längre bara hade mig själv att bry mig om vad det hur lätt som helst. Det handlar om vilja och inget annat!!!
Vad menar du då ?
Huskatten: Förklara vad du menar...
Juppepuppe: Bra skrivet!!
Myssarah: Bra skrivet!
Jag tycker att samhället borde göra mer för att skydda ofödda barn....
smurfsar: Menar du på fullaste allvar att Du inte klarade av abstinensen men tycker att ett nyfött barn ska klara det istället? Intressant..
maddiz: Spy galla? Jag har sagt vad jag tycker...
Landstinget eller någon annan myndighet, kanske rent av soc. kanske skulle kunna få gå in och ge den hjälp och det stöd som krävs fr att en gravid kvinna ska lyckas sluta röka. Och då borde det eventuellt vara olagligt att inte ta emot hjälpen och man borde tvingas vara rökfri innan barnet föds...
då tycker jag de ska bete sig vuxet oxå!!